موضوعات داغ

ون تویوتا هایس داگ با صندلی و تختخواب سفارشی مخصوص سگ

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر یک سگ دارید، می‌دانید که رانندگی با آن می‌تواند خیلی لذت‌بخش یا به شدت آزاردهنده باشد. حالا شرکت فلکس در ژاپن دست به کار شده و یک تویوتا هایس سفارشی به نام داگ ون عرضه می‌کند تا سگ خود را راحت‌تر حمل کنید.

بخش عمده‌ای از سفارشی‌سازی این ون، شامل تختخواب ماژولار است که هشت بخش متحرک دارد. شما می‌توانید ارتفاع آن را با توجه به اندازه قفس سگ خودتان تنظیم کنید. اگر ‌سگ شما ترجیح می‌دهد داخل کابین راه برود، یک پادری کف ون قرار می‌گیرد تا سگ شما بتواند روی آن دراز بکشد.

همچنین می‌توان یک توسعه‌دهنده مسطح را به جای استراحتگاه پای ردیف دوم قرار دهید. این کار باعث ایجاد فضای بیشتر برای پرسه زدن سگ شما می‌شود. همچنین قطعه‌ای توسعه‌دهنده وجود دارد که تا کنسول مرکزی ادامه پیدا می‌کند و باعث می‌شود سگ شما بتواند بین صندلی‌های جلو بایستد. حتی یک قلاب برای وصل کردن قلاده سگ وجود دارد تا از جای خودش تکان نخورد.

ارتقاهای دیگر شامل یک کفپوش ضدلغزش و رایحه‌های آنتی‌باکتریال هستند. یک پنجره کوچک به سگ اجازه می‌دهد که هوای تازه را بدون اینکه بتواند سر خود را بیرون ببرد تنفس کند. صاحبان می‌توانند یک فن را برای ایجاد جریان هوای بیشتر به آن اضافه کنند. فلکس برای جذاب کردن این ون یک اسپویلر جلو، پوشش گلگیر و آینه کناری کمکی روی آن نصب کرده است.

تویوتا هایس موجود در تصاویر تمام امکانات ذکرشده را دارد. با این حال، فلکس این قطعات را به صورت جداگانه عرضه می‌کند، بنابراین هر شخصی می‌تواند ون خود را طبق نیازهای خودش و سگش سفارشی‌سازی کند.

صنعت قطعات یدکی برای ارتقاء خودرو به منظور حمل و نقل راحت‌تر سگ‌ها بسیار گسترده است، بنابراین صرف‌نظر از اینکه چه خودرویی دارید می‌توانید آن را برای راحتی سگ خودتان سفارشی‌سازی کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد