موضوعات داغ

افزایش بیش از 50 درصدی فروش چری در دوره 9 ماهه نخست سال 2021

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودروسازی چری سال 2021 را طوفانی آغاز کرد و همچنان به فروش موفق خود در بازار ادامه می‌دهد. این گروه در ماه سپتامبر موفق به فروش 75،692 خودرو شد که نسبت به مدت گذشته 10.3 درصد رشد را نشان می‌دهد. میزان فروش چری در دوره 9 ماهه سال 2021 بالغ بر 651 هزار و 289 دستگاه خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایشی برابر با 53 درصد را نشان می‌دهد. با توجه به روند کلی فروش خودرو ناشی از تاثیرات منفی کرونا، افزایش فروش چری نشان دهنده بازاریابی موفق این شرکت در کشورهای آسیا و آمریکای جنوبی است.

محصولات پرفروش چری در این مدت، خانواده دو خودرو چری تیگو 8 و چری آریزو 5 بوده‌اند. زیرمجموعه دیگر چری یعنی Jetour Motors نیز با فروش جتور X90 پلاس، سهم پررنگی در افزایش فروش گروه چری ایفا کرده است.

چری مدت‌ها است که برندی فعال در زمینه صادرات خودرو به شمار می‌رود. حدود یک سوم از کل خودروهای تولیدی این برند به بازارهای خارجی صادر می‌شوند و این شرکت تخمین می‌زند که تا به حال یک میلیون و 870 هزار مشتری دائمی در نقاط دیگر جهان کسب کرده است. انتظار می‌رود فروش این شرکت در سه ماهه پایانی سال 2021 همچنان رو به رشد باشد و گروه چری رکورد جدیدی را در آمار فروش خودرو به نام خود ثبت کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/20
این آمار فروش در چین هست ولی در ایران فروش چری و یا همان مدیران خودرو به علت قیمت بالا حدودا ۶۰ درصد کم شده . مردم را گول نزنید