موضوعات داغ

کیا سراتو 2022 با ظاهر جدید، ایمنی بهبودیافته و تجهیزات بیشتر روانه بازار شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کیا سراتو برای سال 2022 با ظاهری جدید و امکانات مدرن جدید روانه بازار شد. این خودرو که در برخی کشورها با نام کیا فورته به فروش می‌رسد، یکی از مهم‌ترین بازیگران کیا در بازار خودروهای اقتصادی جهان محسوب می‌شود. این خودرو برای سال 2022 با 15 سیستم کمک راننده جدید همراه است و مشتریان قادر هستند تا این خودرو را در چهار تیپ FE ، LXS ، GT-Line و GT خریداری کنند. خط تولید کیا در مکزیک، وظیفه تامین نیاز مشتریان آمریکایی به کیا سراتو 2022 را بر عهده خواهد داشت.

چراغ‌های جدید جلو با نورپردازی قوی‌تر و سپرهای اصلاح شده بخشی از تغییرات ظاهری کیا سراتو برای سال 2022 هستند. همچنین خریداران نسخه‌های فول آپشن چراغ‌های مه شکن تمام LED را نیز دریافت خواهند کرد. جلوپنجره این خودرو نیز از نسل جدید زبان طراحی کیا یعنی الگوی ببر جدید بهره می‌برد و رینگ‌های 17 اینچی با طراحی تازه برای سراتو در نظر گرفته شده‌اند.

کیا سراتو 2022

سیستم سرگرمی کیا سراتو 2022 به صفحه نمایش 10.25 اینچی مجهز است و از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. ترمز پارک برقی، اتوهلد، شارژر USB برای سرنشینان ردیف عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید و روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها دیگر امکانات استاندارد فورته هستند.

مشتریان کیا سراتو 2022، دو انتخاب در زمینه قوای فنی خواهند داشت. خریداران تیپ‌های FE ، LXS ، GT-Line پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری با قدرت 147 اسب‌بخار را دریافت خواهند کرد، در حالی‌که خریداران تیپ GT از موتور 1.6 لیتری توربوشارژر با 201 اسب‌بخار بهره‌مند خواهند شد. جعبه دنده‌های هفت سرعته دو کلاچه یا دستی برای این خودرو قابل انتخاب هستند.

مجهزترین نسخه کیا سراتو 2022، تیپ جی تی لاین است که المان‌های اضافه همچون چراغ‌های مه شکن LED، صندلی‌های اسپرت، فرمان اسپرت، سیستم مسیریاب و رادار نقطه کور را در خود جای داده است. سیستم‌های هشدار برخورد از جلو، نگهدارنده بین خطوط و هشدار خروج از خط نیز به صورت استاندارد در کیا سراتو 2022 نصب شده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد