موضوعات داغ

کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ

عکس مطلب اول

زلاتان ابراهیموویچ یکی از فوتبالیست‌های مشهور دنیا است که علاوه بر اینکه در زمینه فوتبال شهرت دارد، به کلکسیون ماشین‌های گران‌قیمت هم معروف است. او با درآمد 200 میلیون‌ دلاری‌اش می‌تواند ماشین‌های جدید شرکت‌های مطرح خودروسازی را بخرد و در هر عکسش با ماشین متفاوتی ظاهر شود.

کلکسیون ماشین‌ زلاتان ابراهیموویچ تا به حال چندین بار سوژه‌ خبرنگاران شده است. علاوه‌ بر زلاتان، خیلی از فوتبالیست‌های دیگر مثل مسی و رونالدو هم کلکسیون ماشین دارند.

در این مطلب از خودروبانک می‌خواهیم درباره کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ صحبت کنیم. اگر شما هم به دنیای ماشین‌های گرانقیمت و کلکسیون‌ افراد مشهور علاقه‌دارید، این مطلب را از دست ندهید.

فراری انزو

یکی از ماشین‌های کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ فراری انزو است. این خودرو که به آن شاهزاده ایتالیایی هم می‌گویند، جزو گران‌ترین خودروهای زلاتان به شمار می‌آید و ظاهری شبیه به موشک دارد. بدنه فراری از فیبر کربن ساخته شده است و مناسب مسابقات اتومبیل‌‌رانی است.

پیشرانه فراری 12 سیلندر است و 6 لیتر حجم دارد. قدرت پیشرانه 660 اسب بخار و شتابش 3.6 ثانیه است و می‌تواند با این شتاب به سرعت 355 کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر 23 لیتر سوخت مصرف می‌کند. طراحی زیبا و شتاب عالی از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد فراری انزو هستند.

این ماشین بین افراد مشهور دیگر هم محبوب است و خیلی از افراد سرشناس دنیا طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی از آن را خریداری کردند. فراری انزوی زلاتان کاملا مشکی رنگ است، ولی تزئینات قرمزی هم در آن وجود دارد. زلاتان بیشتر در جاده‌ها از این ماشین استفاده می‌کند.

زلاتان ابراهیموویچ

لامبورگینی گالاردو

لامبورگینی گالاردو سال 2014 تولید شده است و یک خودروی خاص و متفاوت در کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ است. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به پیشرانه 2.5 لیتری 10 سیلندری و قدرت 562 اسب بخار اشاره کرد. شتاب ماشین هم 3.4 ثانیه است و لامبورگینی را به یک خودروی سریع تبدیل کرده است. از آنجایی که گیربکس و پیشرانه لامبورگینی حساس هستند؛ در صورت خرابی باید خیلی هزینه کنید.

پورشه 918 اسپایدر

یکی از خاص‌ترین ماشین‌ها در کلکسیون ماشین زلاتان ابراهیموویچ، پورشه اسپایدر است. زلاتان برای اولین بار با این ماشین در پاریس دیده شد و 854 هزار دلار برای آن هزینه کرده بود. از این ماشین 918 عدد در جهان وجود دارد و خیلی از قهرمان‌های اتومبیل‌رانی از آن استفاده می‌کنند.

جنس سقف، آینه‌ها و باله‌های عقب خودرو از فیبر کربن و بدنه هم آیرودینامیکی است. پورشه 918 اسپایدر سه پیشرانه دارد. پیشرانه بنزینی که با قدرت 887 اسب بخار کار می‌کند و دو موتور برقی که باعث کاهش مصرف سوخت ماشین می‌شوند.

خیلی از متخصصین معتقدند که این ماشین بهترین ماشینی است که شرکت پورشه تولید کرده است. از دیگر ویژگی‌های پورشه اسپایدر می‌توان به شتاب عالی و مصرف سوخت پایین اشاره کرد.

ولوو C30 T5

ولوو C30 T5 ظاهر ساده و کلاسیکی دارد و جزو ماشین‌های معمولی زلاتان به حساب می‌آید. این ماشین سال 2014 ساخته شده است و با پیشرانه 5 سیلندری و 2.5 لیتری کار می‌کند.

قدرت موتور 230 اسب بخار و شتابش 7.1 ثانیه است. ولوو با این شتاب می‌تواند به حداکثر سرعت 235 کیلومتر بر ساعت برسد. این ماشین طراحی خوبی دارد و از امکانات رفاهی متنوعی داخل آن استفاده شده است.

ولوو XC90

به نظر می‌رسد که زلاتان به ماشین‌های شرکت ولوو علاقه خاصی دارد و دو ماشین در کلکسیونش این موضوع را نشان می‌دهد. ولوو XC90 یک خودروی شاسی بلند است و امکانات زیادی دارد.

این ماشین می‌تواند با سرعت 230 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و پیشرانه‌اش هم 4 سیلندری است. این خودرو تقریبا ماشین سنگینی به حساب می‌آید و قدرت موتورش 320 اسب بخار است.

زلاتان ابراهیموویچ

مازراتی گرن توریسمو

مازراتی یکی از محبوب‌ترین خودروها بین ایرانی‌ها است و طراحی خاصی دارد. مازراتی در سال 2013 تولید شد و توانست به بازار ایران هم راه پیدا کند. پیشرانه مازراتی 8 سیلندری است و 4.7 لیتر ظرفیت دارد.

قدرت موتور 444 اسب بخار است و می‌تواند با سرعت 300 کیلومتر در ساعت حرکت کند. مازراتی هزینه نگهداری بالایی دارد و جزو گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان است.

آئودی اس 8

آئودی اس 8 ماشین محبوب ورزشکاران معروف است و خیلی از فوتبالیست‌های معروف مثل رونالدو، نیمار و مسی هم یک آئودی اس 8 در کلکسیونشان دارند. این خودرو در کشور آلمان تولید شده است و کیفیت بالایی دارد. پیشرانه آئودی 4 لیتری توربو شارژ است و با قدرت 513 اسب بخار کار می‌کند.

افزایش سرعت این ماشین در دو مرحله رخ می‌دهد. اول به به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و بعد با سرعت 250 کیلومتر بر ساعت به حرکتش ادامه می‌دهد. ویژگی‌های خوب آئودی باعث شده است که خیلی‌ها آن را یک رقیب جدی برای مرسدس بنز AMG S63 بدانند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد