موضوعات داغ

تویوتا پروایس 2022 معرفی شد، ون محبوب ژاپنی با قوای الکتریکی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا پروایس یکی از ون‌های پرفروش و پرطرفدار تویوتا است که برای سال 2022 با قوای فنی الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر این خودرو قابل خریداری از نمایندگی‌های تویوتا در اسپانیا است.

مشتریان اسپانیایی می‌توانند تویوتا پروایس 2022 را در نسخه‌های باری، مسافری یا ترکیبی (شاتل) خریداری کنند. این خودرو همچنان با موتور درون‌سوز قابل خریداری است و اکنون با موتور دو لیتری دیزلی جدید قابل سفارش خواهد بود. پیشرفت‌هایی نیز در زمینه تجهیزات استاندارد خودرو حاصل شده است، برای مثال اکنون دو چراغ مطالعه، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای پارک عقب و آینه تاشو جزو تجهیزات استاندارد تویوتا پروایس 2022 هستند.

تویوتا Proace

مشتریان اسپانیایی اکنون می‌توانند با پرداخت 17784 یورو، نسخه پایه تویوتا پروایس باری را در اختیار بگیرند. همچنین آن‌ها برای خرید نسخه پایه مسافری این ون نیاز به پرداخت مبلغ 31257 یورو خواهند داشت. این ون در دو تیپ GX و VX قابل خریداری خواهد بود.

نسخه برقی تویوتا پروایس 2022 بردی معادل 330 کیلومتر دارد و در سه نوع کابین (جمع و جور، متوسط و بلند)، سه نوع ترکیب‌بندی داخل (ون، کامبی و شاتل) و دو سطح تریم (GX و VX) قابل سفارش است. ظرفیت تویوتا پروایس 2022 با توجه به تیپ انتخابی، بین 3 الی 9 نفر است. قیمت پایه نسخه باری تویوتا پروایس برقی معادل 26980 یورو و قیمت پایه نسخه مسافری تویوتا پروایس 45000 یورو اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد