موضوعات داغ

رافائل نادال، اسطوره تنیس با یک دستگاه کیا EV6 تردد خواهد کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای برقی آینده صنعت خودروسازی را تشکیل می‌دهند و در این بین خودروسازان نیز در تلاش هستند تا با روش‌های تبلیغاتی گوناگون، مشتریان را به خرید خودروهای الکتریکی ترغیب کنند. در این بین شرکت کیا از اسطوره تنیس رافائل نادال به عنوان سفیر خودروهای الکتریکی خود بهره می‌گیرد.

خودروساز کره‌ای اخیرا یک دستگاه کیا EV6 سفارشی را در اختیار رافائل نادال قرار داده است تا از وی به عنوان مبلغ خودروهای الکتریکی استفاده کند. نادال نیز متعهد شده است تا از خودروهای برقی بیشتری در طول زندگی خود بهره بگیرد.

رافائل نادال در حال حاضر ساکن مایورکا در اسپانیا است اما در جریان مسابقات تنیس فصل بعد از جمله رقابت‌های اوپن استرالیا، از کیا EV6 سفارشی برای تردد استفاده خواهد کرد. متاسفانه کیا جزئیات چندانی از نسخه سفارشی کیا EV6 رافائل نادال منتشر نکرده است. طرفداران تنیس می دانند که نادال مدتی پیش دچار مصدومیت شد. این مصدومیت در جریان رقابت‌های ویمبلدون بدتر شد و او را مجبور به کناره‌گیری از المپیک 2020 توکیو و همچنین رقابت‌های اوپن آمریکا کرد.

کیا EV6 یکی از جذاب‌ترین خودروهای این شرکت کره‌ای است که حتی در صورت عدم استفاده به عنوان خودرو، قابلیت تغییر نقش به منبع تغذیه قابل حمل با قدرت 3.6 کیلووات را دارد. کیا EV6 تنها خودرو برقی جهان نیست که چنین قابلیتی دارد اما این ویژگی موجب محبوب‌تر شدن آن نزد مشتریان خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد