موضوعات داغ

یواز به بازار آمریکا می رود، پاتریوت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس حضور خواهد داشت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت روسی یواز قصد دارد تا شاسی‌بلند معروف خود یعنی یواز پاتریوت را به نمایشگاه خودرو لس آنجلس بیاورد. این خودرو طی ماه نوامبر در این نمایشگاه حضور خواهد یافت تا نمایان‌گر تلاش یواز برای ورود به بازار ایالات متحده باشد.

شرکت برماچ Bremach همکار یواز در زمینه عرضه و فروش پاتریوت در ایالات متحده است که ثبت سفارش این خودرو را از همان ابتدای حضور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس آغاز خواهد کرد. این خودرو با نام تائوس در آمریکا به فروش خواهد رسید که به افتخار شهر تائوس در نیومکزیکو نام‌گذاری شده است. همکاری یواز و برماچ سابقه‌ای طولانی دارد، این دو شرکت پیش از این نیز کامیون‌های یواز تی رکس را در پاسخ به نیازهای وزارت امور اضطراری روسیه تولید کرده بودند.

یواز پاتریوت در آمریکا با مشخصات مشابه نمونه تولیدی در ایران به دست مصرف کننده می‌رسد و پیشرانه 2.7 لیتری تنفس طبیعی با 150 اسب‌بخار قدرت زیر کاپوت آن قرار دارد. با این حال گیربکس یواز پاتریوت در آمریکا متفاوت است و مشتریان آمریکایی از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک بهره خواهند برد.

در حال حاضر یواز پاتریوت در حال گذراندن مراحل نهایی است تا اجازه تردد در خاک این کشور را داشته باشد. خودروهای یواز برای مشتریانی که به آفرود علاقه دارند یا به دنبال خرید خودروهای جان سخت هستند، گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/10
بازم این ابوطیاره # آخه تو آمریکا کی به این نگاه میکنه؟