موضوعات داغ

تست درایو ام وی ام X22 پرو توسط مشتریان فعلی برند ام وی ام

عکس مطلب اول

خودرو ام وی ام X22 که از سال 1395 در بازار ایران حضور دارد، همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مینی‌کراس‌اوورهای موجود در بازار شناخته شده است. شرکت مدیران خودرو با عرضه ام وی ام X22 توانست جایگاه خود را در کلاس کراس‌اوورهای کوچک، محکم‌تر کند. تولید نسل اول ام وی ام X22 با دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک در چهار تیپ ساده، لاکچری، اسپرت و اسپرت اکسلنت، حق انتخاب مشتریان را بالاتر برد.

اکنون در سال 1400 و در آستانه 6 سالگی حضور ام وی ام X22 در بازار ایران، شرکت مدیران خودرو تصمیم به عرضه نسل جدید این مینی کراس‌اوور با عنوان ام وی ام X22 پرو گرفته است. در همین راستا به منظور ایجاد آشنایی بیشتر با محصول جدید، برنامه تست درایو ام وی ام X22 پرو برای مشتریان ترتیب داده شد.

تست درایو ام وی ام X22 پرو

در این برنامه که روز پنجشنبه ششم آبان ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید، امکان تست فنی و تجربه رانندگی با نسخه جدید X22 برای خریداران فراهم شد. مشتریان ام وی ام در برخورد نخست با X22 پرو، استایل ظاهری جدید این خودرو را پسندیدند. چهره به روز شده ام وی ام X22 پرو توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد. همچنین آن‌ها به ارتقای هندلینگ X22 پرو در مقایسه با نسل قبل اشاره کردند. به گفته مشتریان حاضر در تست درایو، پایداری ام وی ام X22 پرو نسبت به مدل های قدیمی به مراتب بهتر شده است. مشتریان پس از پیاده شدن از پشت فرمان ام وی ام X22 پرو، شتاب گیری این خودرو را هم به دلیل برخورداری از پیشرانه توربوشارژ، بهتر از قبل توصیف کردند. به عقیده مشتریان، سرعت عمل بالای گیربکس جدید ام وی ام X22 پرو در افزایش شتاب این خودرو موثر بوده است.

طراحی ام وی ام X22 پرو از سبکی جدید و مطابق با استانداردهای روز، پیروی می کند. X22 با این ظاهر مدرن، قوی‌تر از قبل به جنگ رقبا می‌رود. افرون بر تغییر استایل ظاهری، طراحی کابین X22 پرو نیز نسبت به نسل قبل، کاملاً بهبود یافته است. داشبورد جدید ام وی ام X22 پرو ارگونومی بالاتری دارد و به یک نمایشگر بزرگتر 9 اینچی مجهز شده است. سیستم ترمز پارک برقی (EPB) و سیستم اتو هلد هم از آپشن‌های رفاهی جدید ام وی ام X22 پرو هستند. همچنین این کراس اوور جدید به جای جعبه فرمان هیدرولیک نسل قبل، از سیستم فرمان الکتریکی بهره می‌برد.

ناگفته نماند که ام وی ام X22 پرو در بخش فنی هم به روز شده و از موتور و گیربکس کاملاً جدیدی بهره می‌برد. پیشرانه مدرن و کم‌مصرف ام وی ام X22 پرو 102 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور دارد. برای سیستم انتقال قدرت در ام وی ام X22 پرو از گیربکس 9 سرعته CVT استفاده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد