موضوعات داغ

فیلم تست تصادف پیکاپ هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۲ را ببینید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه نمرات تست ایمنی هیوندای سانتاکروز را منتشر کرد. این سازمان غیرانتفاعی به سانتاکروز ۲۰۲۲ نمره برتر ایمنی را اعطا کرده است.

البته این نمره شامل تمام نسخه‌های سانتا کروز نمی‌شود. این مدل تنها زمانی نمره برتر ایمنی را دریافت می‌کند که دارای چراغ‌های جلوی خاصی باشد، به خصوص نسخه‌های SEL پرمیوم و لیمیتد این پیکاپ هیوندای که به دلیل داشتن پروژکتورهای LED نمره‌های ایمنی عالی دریافت کردند.

نور پایین نسخه‌های SE و SEL از پروژکتورهای هالوژنی و نور بالای آن‌ها از بازتابنده‌های هالوژنی بهره می‌برد. در ارزیابی ایمنی این مؤسسه، میدان دید با استفاده از این چراغ‌های جلو در سمت راست جاده "خوب" و در سمت چپ جاده "نسبتاً خوب" بود. با این حال، در تمامی چهار تست این مؤسسه سر پیچ‌ها میدان دید این چراغ‌ها ناکافی بود. سانتا کروز در سایر تست‌های ایمنی نمره عالی دریافت کرد.

سیستم‌های جلوگیری از تصادف تمام نسخه‌های هیوندای سانتا کروز در تست تصادف خودرو با خودرو و خودرو با عابر نمره عالی دریافت کردند.

اگر به خاطر چراغ‌های هالوژنی نبود، تمام نسخه‌های سانتاکروز می‌توانستند نمره فوق‌العاده را در این تست‌های ایمنی کسب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد