موضوعات داغ

پیکاپ آمیکو آسنا اتوماتیک بزودی توسط ارس خودرو دیزل عرضه می‌شود

عکس مطلب اول

امروز طی یک کنفرانس خبری، ارس خودرو دیزل اطلاعات کاملی را از محصول جدید این شرکت منتشر کرد. شهرام فداکار، مدیرعامل ارس خودرو دیزل، گفت که آمیکو آسنا اتوماتیک، خودروی جدید این خودروسازی است که بزودی عرضه خواهد شد. آمیکو آسنا اتوماتیک به یک پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ مجهز است که در حقیقت توانایی تولید ۲۱۸ اسب بخار را دارد اما به دلیل مسائل زیست‌محیطی، توان خروجی آسنا اتوماتیک، ۲۱۰ اسب بخار خواهد بود. همچنین گشتاور این پیشرانه ۳۲۰ نیوتن متر است. پلتفرم آسنا اتوماتیک با آسنا فعلی یکی است و گیربکس بکار رفته روی آن اتوماتیک ساخته شده پانچ فرانسه است.

آمیکو قصد دارد تا پایان سال آتی شمسی، حدود ۵۰۰ دستگاه را روانه بازار کند. ارس خودرو دیزل قصد دارد برای هنرمندان و ورزش‌کاران نیز شرایط ویژه‌ای را نیز برای فروش این خودرو در نظر خواهد گرفت.

فروش آمیکو آسنا اتوماتیک از اواخر هفته جاری شروع خواهد شد. با شرایط فعلی بازار احتمالا بزودی شاهد افزایش قیمت خودروهای تولیدی داخلی هستیم.

شهرام فداکار گفت که بعضی از شرکت‌ها گاها قیمت‌هایی پایین‌تر‌ از آسنا اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد بیشتر به هدف تحت تاثیر قراردادن آسنا است اما با شرایط فعلی به نظر می‌رسد که بزودی همگی افزایش قیمت خواهند داشت. اما آمیکو همواره بعد از شماره‌گذاری و انجام دادن تمامی مراحل، قیمت نهایی را اعلام می‌کند و خودروی موجود برای تحویل موجود است که تفاوت این شرکت را نشان می‌دهد.

گارانتی آمیکو آسنا اتوماتیک ۲ سال و ۴۰ هزار کیلومتر است اما این شرکت قصد دارد یک سال به زمان گارانتی اضافه کند. تاخیر بوجود آمده برای عرضه و رونمایی این خودرو، تمهیدات لازم برای تامین قطعات جهت خدمات پس از فروش بود و حال تمامی قطعات برای ارایه خدمات خوب برای این محصول موجود است.

مشتری اصلی آمیکو آسنا اتوماتیک، اشخاص خواهند بود و برخلاف نسخه دنده‌ای، ارگان‌ها هدف اصلی نیستند. اما در کنار نسخه اتوماتیک، کماکان مدل دنده‌ای آسنا روی خط خواهد بود و متوقف نخواهد شد.

قیمت این خودرو در زمان رونمایی اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد