موضوعات داغ

نگاهی به قیمت شاهین سایپا در بازار آزاد + جدول آبان ماه 1400

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شاهین سایپا در حال حاضر جدیدترین محصول سایپا برای بازار ایران است که از ابتدای سال 1400 به دست مشتریان رسیده است. این خودرو در حال حاضر با ایکو تارا رقابت می‌کند که این خودرو نیز محصول جدید ایران خودرو است. از نظر قیمتی نیز می‌توان دنا پلاس توربو دنده‌ای را به عنوان رقیب دیگر شاهین سایپا عنوان کرد.

شاهین سایپا در سبد محصولات سایپا آخرین برگ از خودروهای ساخته شده براساس تیبا است، که پس از ساینا و کوییک به بازار عرضه شده است. شاهین را می‌توان یک تیبا کاملا ارتقا یافته عنوان کرد که با بروزرسانی‌های مختلفی در زمینه قوای فنی و ظاهر همراه بوده است. پیشرانه M15 به همراه توربوشارژر قلب تپنده شاهین سایپا است که حداکثر 110 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در حالی که استفاده از توربوشارژر موجب شده تا راندمان موتور M15‌ به شدت افزایش یابد، ساختار قدیمی هشت سوپاپ همچنان به عنوان یک نقطه ضعف برای این موتور مطرح است.

چهره شاهین سایپا نیز دیگر مزیت بزرگ این خودرو برای خریداران ایرانی است. شاهین را می‌توان یکی از زیباترین محصولات ایرانی طی چند وقت اخیر قلمداد کرد که اخیرا وارد بازار شده‌اند. قطعات مختلف این خودرو به تنهایی زیبا هستند و در ترکیب با یکدیگر نیز ظاهر هماهنگی را شکل داده‌اند. از این رو شاهین سایپا از چهره مقبولی برای رقابت با سایر رقبای داخلی و چینی برخوردار است.

همچنین بخوانید:‌ مقایسه شاهین با دنا پلاس – رقابت سدان‌های پرفروش بازار

شاهین سایپا علاوه برآن‌که پرچمدار محصولات سایپا محسوب می‌شود، مجهزترین خودرو حال حاضر این شرکت نیز محسوب می‌شود. از جمله تجهیزات شاهین سایپا می‌توان به مواردی همچون: سنسور پارک و دوربین عقب، سنسور فشار باد تایر، دی‌لایت و اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، فرمان برقی به همراه دکمه‌های کنترلی، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی به همراه شش بلندگو و نمایشگر 7 اینچی لمسی، دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن و سانروف.

جدول قیمت شاهین سایپا، آبان ماه 1400:

مدلرنگبدنهکارکردقیمت
1400سفیدبدون رنگصفر کیلومتر345,000,000 تومان
1400مشکیبدون رنگصفرکیلومتر335,000,000 تومان
1400سفیدبدون رنگ4000 کیلومتر310,000,000 تومان
1400مشکیبدون رنگصفر کیلومتر350,000,000 تومان

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/18
این دقیقا چه حرفیه که میگید شاهین را میتوان تیبا ارتقا یافته درنظر گرفت؟!… سایپا شاهین اولین خودروی ایمن تاریخ خودروسازی ایران هستش. برای اولین بار یک خودرو و نه یک ارابه ی مرگ درکشور داره ساخته میشه و ازین ببعد با ورود تارا و شاهین قطعا تابوت هایی همچون پارس سمند دنا پلاس و...عمرشون به پایان رسیده. این حرفاتون واقعا جای تاسف داره. علاوه بر استحکام بدنه؛ تعادل و هندلینگ این خودرو نیز با سایر محصولات داخلی قابل قیاس نیست که همین امر هم سبب افزایش ضریب ایمنی خواهد شد
1400/8/18
کجای شاهین، تیبای ارتقا یافته است، شاهین می ارزه به کل تولیدات ایران خودرو.
با این حساب تمامی تولیدات ایران خودرو هم 405 ارتقا یافته یا 206 ارتقا یافته است که البته در مورد ایران خودرو این واقعا صدق میکنه.
1400/8/19
نویسنده ارادت خیلی خاصی به محصولات ایران خودرو دارند گویا
1400/8/19
تیبای ارتقا یافته؟ مهندس برو تحقیق کن بعد متن بنویس یعنی واقعا نمیدونی پلتفرمش تویوتاس