موضوعات داغ

خودروی جدید پلیس یونان را ببینید، سیتروئن برقی با چهره ای متفاوت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در آمریکا معمولاً شاهد استفاده از خودروهای بزرگی مانند فورد اکسپلورر، دوج چارجر و شورلت تاهو به عنوان گشت پلیس هستیم. اما در جزیره یونانی چالکی استفاده از شاسی بلندهای بزرگ و سدان‌های پرقدرت به عنوان خودروی پلیس منطقی نیست. به همین دلیل است که مقامات محلی با همکاری سیتروئن ناوگانی متشکل از بامزه‌ترین خودروهای گشت پلیس را در این جزیره دور هم جمع کرده‌اند.

چهار سیتروئن امی برقی، 2 دستگاه برای گشت‌زنی و 2 دستگاه برای گارد ساحلی، به عنوان خودروهای پلیس این جزیره انتخاب شده‌اند. دو کراس‌اوور E-C4 و یک ون برقی اسپیس‌تور نیز به ناوگان پلیس چالکی اضافه خواهند شد.

سیتروئن امی یک خودروی برقی دو-درب با پک باتری ۵.۵ کیلووات ساعتی، محدوده پیمایش ۷۰ کیلومتر و سرعت نهایی ۴۵ کیلومتر در ساعت است. اگرچه این مدل مجوز رانندگی در خیابان‌ها را دارد،‌ اما سیتروئن آن را مخصوصاً برای گردش و تفریح در اطراف شهر عرضه کرده است.

سیتروئن E-C4 یک کراس‌اوور برقی با پک باتری ۵۰ کیلووات ساعتی است که توان ۱۶۳ اسب بخار تولید می‌کند و سرعت نهایی آن ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است. این ناوگان پلیس تا چند هفته دیگر کار خود را در خیابان‌های جزیره چالکی آغاز خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد