موضوعات داغ

تحقیر تسلا توسط مدیرعامل BMW، تسلا یک برند پرمیوم نیست!

عکس مطلب اول

الیور زیپس Oliver Zipse مدیرعامل BMW معتقد نیست که تسلا رقیب این خودروساز آلمانی در بخش پریمیوم بازار باشد.

زیپس به تازگی در کنفرانس هندلزبلات حضور یافته و نظر خود نسبت به تسلای آمریکایی را بیان کرده است. او در گذشته با بی‌پروایی به انتقاد از مدل‌های تسلا پرداخته و در طول مصاحبه جدید نیز به این موضوع اشاره کرده که BMW بیش از غول EV، برای مشتریان خود و رضایت آن‌ها اهمیت قائل است.

زیپس در این کنفرانس گفته است:

تسلا به طور کامل در بخش ممتاز بازار قرار ندارد. آن‌ها از طریق کاهش قیمت محصولات خود در حال رشد چشمگیری هستند. ولی ما چنین کاری را انجام نمی‌دهیم، چون باید فاصله را حفظ کرد. وجه تمایز ما نسبت به تسلا، استانداردهای تعیین‌شده برای کیفیت و قابلیت اطمینان است. ما نگرش متفاوتی نسبت به رضایت مشتریان داریم

BMW

با اینکه BMW در ظاهر تسلا را رقیب سرسخت خود در بخش پریمیوم نمی‌داند، اما آمار و ارقام اخیر نشان می‌دهند که خودروساز آمریکایی در نه ماه اول سال جاری توانسته در بخش فروش در ایالات متحده از BMW پیشی بگیرد و خود را به عنوان سومین برند خودروی لوکس پرفروش معرفی کند. تسلا تاکنون 230,885 خودروی ثبت نامی داشته (در آمریکا) که اختلاف چندانی با رقم ثبت‌شده (245,864 دستگاه) برای خودروهای BMW ندارد.

تسلا

واضح است که تسلا در دنیای خودروهای الکتریکی بسیار جلوتر از BMW حرکت می‌کند، هرچند کمپانی آلمانی به سختی در تلاش است این فاصله را کاهش دهد. علاوه بر تولید مدل‌های تمام الکتریکی نظیر i4 و iX، خودروسازی BMW قصد دارد حداقل 2 میلیون خودروی تمام الکتریکی را تا پایان سال 2025 به مشتریان خود تحویل دهد. به اعتقاد این شرکت، سهم فروش جهانی خودروهای الکتریکی تا سال 2030 به حدود پنجاه درصد خواهد رسید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/23
از کی تا حالا طراحی پوزه خری شده پرمیوم؟؟!!
تسلا به خاطر خدمات پس از فروشش محبوب شده از جمله هزینه شارژ خودرو و اینترنت به عهده شرکت تسلا تا چندین سال....
BMW کجا روی ماشین بنزین رایگان میده؟؟
حرفاشون هم با طراحیشون یکیه👎👎👎
1400/8/24
تسلا عددی نیست در قبال سلطان
البته کسایی که سوار نشدن bmw نظرشون جالبه
1400/8/23
به مدیرعامل بی ام دبلیو باید گفت آبو بریز اون جایی که میسوزه
1400/8/24
خوب برو به جهنم یه جای گرم پیدا کن
1400/8/24
ماشین برقی و شارژی مال بچه هاست و بیشتر به اسباب بازی میخوره،اصالت BMW کجا و این قرتی بازیهای ایلان ماسک کجا.
فقط آلمانی
ماشین برقی پوزه خریه داداش .نمیشناسی حرف مفت نزن
1400/8/26
خیلی زشته که توی ایران کسی برای نظر کسی احترام قائل نیست من خودم از طرفداران i8 با اون طراحی خیره کننده اش بودم ولی از وقتی که اون جلو پنجره زمخت رو طراحی کردن bmw از چشمم افتاد . در ضمن هر وقت مثل بنده سوار ماشین برقی شدید اون موقع نظر بدید، من عزیزم بدونه که اون عکس بالا مربوط به بی ام دبلیو برقی هست و تا سال آینده نصف محصولات بی ام دبلیو برقی خواهند شد.
1400/8/28
لگن سازی آمریکا کی جزو خودروساز شده که بخواد با صنعت یک جهان یعنی آلمان حتی اسمش کنار هم قرار بگیره چه برسه به مقایسه؟!! جارو شارژی تسلا..