موضوعات داغ

جیپ هندی معرفی شد، ماهیندرا روکسور ۲۰۲۲ با قیمت اولیه ۱۹ هزار دلاری

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در سال ۲۰۱۸ شرکت ماهیندرا در عرضه روکسور دچار مشکل شد، چون ظاهر این مدل شباهت زیادی با جیپ CJ داشت. پس از یک نزاع حقوقی، حالا این شرکت نسخه فیس‌لیفت روکسور را به عنوان مدل ۲۰۲۲ معرفی کرده است.

ماهیندرا اطلاعاتی درباره تغییرات این نسخه منتشر نکرده است و به نظر می‌رسد که فقط نمای جلوی آن تغییر کرده باشد. یک نوار مشکی عرض جلوپنجره را فرا گرفته است، که درون یک دهانه مستطیلی با گوشه‌های گرد بین یک جفت چراغ‌های گرد قرار گرفته ‌است. کاپوت حالا مربعی‌شکل شده و قوس چرخ‌های خاصی که آن را خیلی شبیه جیپ کرده بودند کنار گذاشته شده‌اند.

ماهیندرا روکسور

دو نسخه از روکسور ۲۰۲۲ در دسترس است: مدل پایه و مدل آل‌ودر. هر دو از موتور ۲.۵ لیتری توربودیزل بهره می‌برند که در کنار یک جعبه‌دنده پنج سرعته دستی و یک جعبه‌دنده کمکی دو سرعته کار می‌کند. این موتور توان ۶۲ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵ نیوتن متر تولید می‌کند. این مدل به صورت استاندارد چهار چرخ محرک است و سرعت نهایی ۸۸ کیلومتر در ساعت دارد. روکسور ۲۰۲۲ می‌تواند بار ۱۵۸۳ کیلوگرمی را با سرعت نهایی ۲۴ کیلومتر در ساعت یدک بکشد. مدل آل‌ودر دارای کابین سرپوشیده، آینه‌های بغل و سایر امکانات است.

تولید روکسور ۲۰۲۲ در حال انجام است و تحویل آن به نمایندگی‌ها از اولین هفته همین ماه آغاز می‌شود. این مدل قرار است با خودروهای آفرودی مانند محصولات پولاریس رقابت کند. قیمت اولیه نسخه پایه ۱۸۸۹۹ دلار و قیمت اولیه نسخه آل‌ودر ۲۶۲۹۹ دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد