موضوعات داغ

یواز پاتریوت به بازار آمریکای شمالی معرفی شد، نفوذ روسیه در قلب آمریکا!

عکس مطلب اول

تقریباً یک سال پیش بود که کمپانی آمریکایی Bremach Inc از تصمیم خود برای فروش خودروهای UAZ روسی در ایالات‌متحده خبر داد. Bremach در نمایشگاه اتومبیل لوس‌آنجلس (نوامبر 2021) دو خودروی Ulyanovsk Patriot را در یک غرفه خلوت برای عموم مردم محلی به نمایش گذاشت. یکی از خودروها کاملاً معمولی و استاندارد است، اما دیگری با کیت بدنه آفرود از کمپانی روسی BMS خودنمایی می‌کند.

تجمع مردم حین معرفی یواز پاتریوت

کمپانی Bremach از سال 2008 به سختی تلاش کرد تا خودروهای همه‌کاره ایتالیایی را به فروش برساند، اما به موفقیت خاصی در این تجارت نرسید. حال این شرکت آمریکایی می‌خواهد شانس خود را شاسی‌بلندهای اولیانوفسک UAZ امتحان کند. البته اسم برماچ تائوس باید از روی خودرو حذف شود. بنابراین یواز پاتریوت همان شاسی‌بلند 4×4 برماچ برای ایالات‌متحده است. البته باید اشاره کرد که در واقع یواز پاتریوت هنوز گواهی‌نامه‌ای که نمایندگی‌ها و شرکای خدماتی به دنبال آن هستند را دریافت نکرده است.

با این وجود، کمپانی Bremach خودروی یواز را به عنوان جانشین ارزان‌تری برای سایر وسایل نقلیه همه‌کاره مثل جیپ رانگلر (شروع قیمت از 29 هزار دلار)، فورد برونکو (شروع قیمت از 28,500 دلار) و تویوتا فوررانر (شروع قیمت از 37 هزار دلار) معرفی می‌کند. یواز پاتریوت با قیمت جذاب تری به بازار آمریکا رفته و تنها 26,405 دلار قیمت دارد.

شاسی بلند یواز پاتریوت

برای خودرویی با بدنه کاملاً بسته پنج درب (در مقایسه با برونکو و رانگلر باز سه درب)، موتور بنزینی ZMZ (2.7 لیتری با قدرت 150 اسب بخار)، گیربکس شش سرعته اتوماتیک و کیت بدنه نصب شده، قیمت 26,405 دلار تا حدودی توجیه‌پذیر است. بد نیست بدانید یواز پاتریوت با گیربکس خودکار به عنوان یک پکیج پرمیوم برای پاتریوت شناخته می شود و قیمت آن برابر 1,610,000 روبل است.

شرکت Bremach در حال بررسی تقاضاها و پذیرش سفارش با سپرده اولیه 100 دلار است. ظاهراً خودروی یواز پاتریوت در سال 2022 عرضه خواهد شد، ولی تاریخ دقیق آن مشخص نیست. گفته می‌شود مدل‌های یواز پیکاپ و مدل دیگر پاتریوت با موتور 8 سیلندری نیز در راه است. به نظر شما این خودرو مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد؟

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/2
اره حتما هم ميتونه با ماشيناي امريكايي مثل جيپ و... رقابت كنه!!! ايرانه كه هيچي نمياد اين اشغالا ميان جولان ميدن
1400/9/2
ادم با یه ساندویچ نمیره رستوران !

شانسی نداره
1400/9/3
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود....
(نفوذ روسیه در قلب آمریکا!)