موضوعات داغ

سرجیو آگوئرو لامبورگینی خود را می فروشد، او هیچوقت آونتادور دوست نداشت!

عکس مطلب اول

سرجیو «ال‌کان» آگوئرو به عنوان یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های آرژانتینی در دهه اخیر، دوباره در دنیای خودروها خبرساز شد. ال‌کان در ژوئن گذشته و پیش از ترک منچسترسیتی، خودروی رنج روور Evoque را به ‌قید قرعه به «الی مارلند» واگذار کرد. وی همچنین در ماه اکتبر، صاحب فراری SF90 Stradale شد که در حال حاضر، قدرتمندترین خودروی ساخته‌شده توسط این برند ایتالیایی به‌حساب می‌آید.

ال‌کان که حالا به تیم بارسلونا ملحق شده، به تازگی لامبورگینی آونتادور (Aventador) خود را در معرض فروش گذاشته است. وی در سال 2014 صاحب این سوپرخودروی لوکس شد، هرچند که هرگز به معنی واقعی کلمه آن را نمی‌خواست!

چند ماه پیش، ال‌کان به طور صریح اعلام کرد که هیچ رغبتی به این ماشین ایتالیایی نداشته و هرگز از آن استفاده نکرده است. قیمت آونتادور در آن زمان تقریباً 1.5 میلیون دلار بود.

فضای سفارشی کابین آونتادور

بد نیست بدانید آونتادور یکی از قدرتمندترین مدل‌های ساخته‌شده توسط کمپانی لامبورگینی به‌حساب می‌آید و جایگزین مورسیه لاگو است. در ضمن، آونتادور آگوئرو توسط Yiannimize شخصی‌سازی شده و تغییرات متعددی از جمله رنگ‌آمیزی مشکی مات بدنه، چرخ‌هایی با رگه‌های نارنجی، کاربرد عناصر قرمزرنگ در دکور فضای داخلی، روی ماشین اعمال شده است. با این وجود، ال‌کان باز هم تمایلی به نگهداری آونتادور ندارد.

لامبورگینی ال‌کان با کارکرد تنها 1200 کیلومتر، در حال حاضر در فروشگاه Auto Trader در معرض فروش گذاشته شده است. این خودرو دارای موتور V12 بوده که قدرتی معادل با 700 اسب بخار را تولید می‌کند. شتاب آونتادور تنها در عرض 2.9 ثانیه از صفر به صد می‌رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 350 کیلومتر بر ساعت است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد