موضوعات داغ

تروی کانلی 5 خودروی هیوندای کونا را با دندان‌هایش کشید، یک دندان او شکست!

عکس مطلب اول

تروی کانلی Troy Conley یکی از قوی‌ترین مردان جهان به‌حساب می‌آید که با کشیدن 16 دستگاه هیوندای کونا به‌وسیله گیره‌ای که به بدنش وصل شده بود، رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است. عزم این ورزشکار در کمک به بچه‌های کم سن و سال، ریشه در کودکیش دارد. زمانی که او تنها چهار سال داشت، به دلیل آسیب شدید به کلیه نزدیک بود بمیرد. مشارکت تروی در فعالیت‌های خیرخواهانه، وی را به سمت رویداد پارک تفریحی بنکستون استرالیا هدایت کرد.

این رویداد در تاریخ 17 دسامبر با مدیریت بنیاد Hyundai Help for Kids برگزار شد که به موجب آن توانست مبلغی حدود 10 میلیون دلار را جهت کمک به کودکان نیازمند جمع‌آوری کند. زمانی که کانلی 16 خودروی سنگین‌وزن هیوندای را کشید، یک رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد.

پس از کمی استراحت، تروی مجدداً برخاست و یک طناب را به دندان گرفت و پنج دستگاه هیوندای کونا را به دنبال خود کشید! در این میان یکی از دندان‌های او شکست، و علیرغم درد، به کشیدن ماشین‌ها ادامه داد.

ثبت رک.رد کشیدن 5 خودرو با دندان

تروی دراین‌باره گفت:

من یک لغزش کوچک داشتم و یکی از دندان‌هایم به طرز دردناکی لق بود و احتمالاً بعد از مراسم باید به دندان‌پزشک مراجعه کنم و از همسرم در مورد تکرار چنین اقدامی اجازه بگیرم!

انگیزه اصلی او، کودکی به نام زک مینتی بود که با نوعی سرطان به نام رابدومیوسارکوم دست‌وپنجه نرم می‌کند. زک یک طرف ایستاده و کانلی را تشویق می‌کرد. این تشویق انرژی‌بخش قهرمان ماجرا شد و توانست کشش دندانی را به پایان برساند. با این کار، تروی کانلی به دومین ثبت رکورد جهانی خود در یک روز، یعنی کشیدن پنج خودرو با دندان رسید.

پس از اجرای مراسم، کانلی روی زمین دراز کشید و گفت:

زک، من دوستت دارم رفیق، چندین بار خواستم تسلیم شوم، ولی وقتی تو آنجا ایستاده بودی، نمی‌توانستم!

کانلی در کنار زک مینتی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد