موضوعات داغ

فیلم رقص نور جذاب خودروهای تسلا با آپدیت نرم افزاری V11.0

عکس مطلب اول

تسلا موتور روز عید کریسمس، رقص نور جذابی را در کانال یوتیوب خود قرار داد. این ویدیو اشاره محسوسی به آپدیت نرم افزاری V11.0 داشته و از یک جنبه بسیار خاص و ویژه است: تمام مدل‌های تسلا در این رقص نور شرکت کرده‌اند.

به‌روزرسانی نرم افزاری چند روز پیش به عنوان بخشی از «پکیج آپدیت تعطیلات» منتشر شده است. این پکیج همچنین شامل بهبود مدل‌های ویژگی‌های قبلی و همین‌طور معرفی ویژگی‌های جدید می‌شود. البته برخی از تغییرات مهم چندان قابل‌مشاهده نیستند، اما تأثیر بسزایی در عملکرد خودرو دارند.

آپدیت نرم افزاری V11.0 نخست برای خودروهای متعلق به کارمندان تسلا و در قالب نسخه بتا منتشر شد. پس از اجرای آزمایشی و رفع ایرادات، نسخه پایدار نرم‌افزار جدید برای خودروهای تسلای آمریکایی عرضه شد. مطابق با زمان‌بندی قبلی، نسخه V11.0 درست در روز کریسمس در دسترس تمام خودروهای تسلا در سراسر جهان قرار گرفت.

نمایش رقص نور برای نخستین بر در خودروهای مدل X مشاهده شد. ولی حالا تمام مدل‌های تسلا می‌توانند از قابلیت رقص آرایی نور و موسیقی برخوردار هستند.

همان‌طور که قبلاً گفته شد، ویژگی‌های جدیدی به نسخه ارتقایافته V11.0 اضافه شده‌اند. نمای دوربین نقطه کور یکی از این ویژگی‌های جدید است که هنگام روشن بودن چراغ راهنما به طور خودکار فعال می‌شود. هیوندای و کیا از مدت‌ها پیش چنین قابلیتی را به خودروهای EV6، توسان و مدل‌های دیگری که دارای داشبورد دیجیتالی و دوربین یکپارچه با آینه‌های جانبی هستند، اضافه کرده‌اند.

آپدیت جدید همچنین شامل بازی‌های جدید برای بخش چندرسانه‌ای، و بهبود نوار منو، رابط، سیستم نویگیشن (راهبری) و حتی یکپارچه‌سازی با تیک توک می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد