موضوعات داغ

سیر تکامل بی ام و سری 3 در کمتر از 90 ثانیه

عکس مطلب اول
اگر در دنیا فقط یک انتخاب از محصولات بی ام و داشته باشید، بدون شک با توجه به هزینه‌ها، طراحی، عملکرد و امکانات، بی ام و سری 3 بهترین گزینه خواهد بود که به آن خواهید رسید. نه در این برهه، بلکه از روزهای اولیه تولید سری 3 نیز این خودرو یکی از بهترین خودروهای بازار شناخته می‌شد و تا به امروز نیز این روند ادامه دارد، از این رو یک ویدیو جالب از سیر تکامل محصولات سری 3 بی ام و آماده شده که می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.
باتوجه به اینکه محدودیت‌هایی در ساخت ویدیو وجود دارد و به دلیل نداشتن ماشین زمان نمی‌توان در سال‌های تولید خودروهای مد نظر سفر کرد، به همین دلیل این سیر تکامل خودروهای سری 3 به صورت انیمیشنی کوتاه تقریبا کمتر از 90 ثانیه آماده شده که بهتر به درک تکامل این سری از بی ام و پرداخته است.
لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که خودروهای مد نظر در این ویدیو M3 نیستند، بلکه مستقیما مربوط به مدل‌های استاندارد بی ام و سری 3 می‌شوند که تا سال 2000 میلادی یک طراحی و سیر تکامل تقریبا نزدیک و مشابه یکدیگر را طی می‌کنند و پس از سال 2000، شاهد شکل گیری طراحی‌های جدید برای این سری از محصولات باواریایی‌ها هستیم.
در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدیو جلب می‌کنیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/13
ویدیوی خیلی جالبی بود.ممنونم ازخودروبانک
1395/2/13
یکی از دوستان که تواناییش رو داره سیر نزولی پراید و پژو 405 در ایران رو بزار یه کم بخندن ملت. ممنون
1395/2/13
لذت بردم ممنون
1395/2/13
واقعا بی نظیره این سری ۳، BMW باشه و M3، من عاشق M3 e92 2008 مخصوصا نسخه GTS اش هستم، قطعا تو رتبه ۱ تا ۵ بهترین خودرو های تاریخ از نظر من و تو لیست من قرار داره.