موضوعات داغ

معرفی دو خودروی منحصر به فرد لکسوس در نمایشگاه اتوسالن توکیو

عکس مطلب اول

لکسوس در نمایشگاه اتوسالن توکیو از کانسپت آفرود NX رونمایی کرد که در دسته خودروهای برقی پلاگین هیبرید (PHEV) قرار می‌گیرد. کراس اور جدید مبتنی بر ان ایکس +450h دارای یک ظاهر خاص با جلوپنجره و دستگیره‌هایی به رنگ مشکی مات و همین‌طور رینگ‌های 17 اینچی است که به وسیله تایرهای همه‌کاره BFGoodrich پوشانده شده‌اند.

رنگ اکسید آهنی خودرو تضاد جالبی با روکش دودی آینه‌ها و قاب پنجره دارد. روف ریل و باربند نیز به رنگ مشکی مات بوده و در مجموع ظاهر جذابی را به NX سخت‌جان بخشیده‌اند.

لکسوس به جزئیات چندانی درباره تیپ Rugged خودروی NX 450h+ اشاره نکرده است. با این حال، محصول جدید دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی بوده که شامل یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندره، پک باتری لیتیوم- یونی 18.1 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی می‌شود. قدرت ماشین به 302 اسب بخار می‌رسد و موتور برقی به تنهایی می‌تواند مسافتی حدود 60 کیلومتر را طی کند.

کانسپت NX پلاگین هیبرید جان سخت

علاوه بر معرفی کانسپت سخت‌جان آفرود NX PHEV، لکسوس همچنین مفهوم ROV (وسیله نقلیه تفریحی خارج از جاده) را به نمایش گذاشته که اواخر سال گذشته معرفی شد. به عنوان یادآوری، ROV یک خودروی دونفره (ساید بای ساید) است که از موتور 1 لیتری 3 سیلندره با سوخت هیدروژن فشرده استفاده می‌کند.

کانسپت ROV لکسوس

هنوز هیچ اطلاعات جدیدی درباره ROV لکسوس منتشر نشده، ولی کانسپت خودرو به یک سیستم چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل اشاره می‌کند. ماشین دونفره همچنین از نسل جدید طراحی لکسوس بهره می‌برد که شامل چراغ‌های L مانند و جلوپنجره کاملاً بسته می‌شود. طراحی جلوپنجره بسته در خودروی RZ 450e نیز به کار رفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد