موضوعات داغ

کلکسیون خودروهای کریستیانو رونالدو را ببینید، از بوگاتی ویرون تا لامبورگینی آونتادور

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور علاوه بر مستطیل سبز، در زندگی شخصی خود نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است که یکی از مهم‌ترین دلایلش کلکسیون خودرویی جذاب اوست. در این پست، ابتدا بخشی از افتخارات فوتبالی او را بررسی می‌کنیم و سپس به سراغ کلکسیون خودرویی ۲۰ میلیون دلاری او می‌رویم.

رونالدو ۵ توپ طلا و چهار کفش طلای اروپا را تصاحب کرده است. او در مجموع ۳۲ جام از جمله پنج لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم ملی پرتغال از جمله قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ داشته است.

او با ۱۴۰ گل رکورد بیش‌ترین گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان را در اختیار دارد. رونالدو از زمانی که دوران حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۲ در اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد، در تیم ملی و باشگاه‌های منچستریونایتد، رئال‌ مادرید و یوونتوس بیش از ۸۰۰ گل به ثمر رسانده است.

رونالدو که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، یک دستگاه پولسازی نیز به شمار می‌رود. تخمین زده می‌شود که درآمد‌های فوتبالی او از ۱ میلیارد دلار فراتر رفته‌ است، اگرچه عملکرد عالی او در زمین فوتبال باعث شده فرصت‌های تبلیغاتی زیادی را نیز به دست بیاورد.

او یک قرارداد مادام‌العمر با نایکی دارد، سفیر برند چندین شرکت معروف است و چندین کسب‌وکار فرعی از جمله برند لباس CR7 را تأسیس کرده‌ است.

بنابراین رونالدو می‌تواند هر خودرویی که می‌خواهد را بخرد و این دقیقا همان کاری است که انجام می‌دهد. او در مقایسه با رقیب قدیمی خودش لیونل مسی، علاقه بیشتری برای به نمایش گذاشتن جدیدترین خودروهای خودش دارد.

کریستیانو رونالدو

ابتدا به سراغ جدیدترین خودروی کلکسیون او می‌رویم. در سپتامبر ۲۰۲۱، رونالدو در حال رانندگی با یک لامبورگینی اوروس نقره‌ای به سمت کمپ تمرینی منچستریونایتد دیده شد. قیمت تخمینی این اوروس ۲۲۰ هزار دلار است و عملکردی فوق‌العاده از جمله سرعت نهایی ۳۰۴ کیلومتر در ساعت دارد.

او چند سال پیش پشت فرمان یک لامبورگینی اونتادور دیده شد که در تولد ۲۷ سالگی خودش خریده بود.

لامبورگینی آونتادور کریستیانو رونالدو

لامبورگینی تنها خودروساز موردعلاقه رونالدو نیست. او همچنین عاشق بوگاتی است و چندین مدل جذاب این برند را در اختیار دارد. او در سال ۲۰۲۰ بیش از ۹ میلیون دلار برای خرید یک Centodieci هزینه کرد و آن را به بوگاتی‌های کلکسیون خودش یعنی ویرون گرند اسپورت ویتس و شیرون افزود.

مرسدس بنز G کلاس کریستیانو رونالدو

رونالدو بلافاصله پس از پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۱۸، یک رولزرویس کالینان با یک کابین شخصی‌سازی شده را خریداری کرد. او این خودرو را با چرم سفید و مشکی سفارش داد تا با لباس این تیم ایتالیایی مطابقت داشته باشد.

این ستاره پرتغالی همچنین یک فراری F12 TDF و یک فراری F430 نیز دارد. او یک نسخه ویژه از مونزا را در سال ۲۰۲۰ خرید که احتمالاً هزینه ۱.۹ میلیون دلاری برای او داشته است. تابستان گذشته نیز نامزدش یک براباس مرسدس AMG G 63 به او هدیه داد.

فراری F12 کریستیانو رونالدو

البته رونالدو خودروهای عادی‌تری مثل رنج‌روور اسپورت، بنتلی کانتیننتال GT و شورلت کامارو ZL1 هم دارد.

او در دوران بازی در رئال ‌مادرید، به دلیل شراکت بین باشگاه اسپانیایی و خودروساز آلمانی اغلب در حال رانندگی با یک آئودی RS7 دیده می‌شد.

عکس خودروهای کریستیانو رونالدو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد