موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر سری 300 با کیت بدنه M’z Speed، چهره جدی برای شاسی بلند محبوب

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چندماهی است که تویوتا لندکروزر 300 به بازار جهانی عرضه شده است و حتی نسخه‌هایی از آن با پلاک گذرموقت در ایران نیز مشاهده شده‌اند. در همین مدت تیونرهای شناخته شده نیز در حال طراحی کیت‌های اسپرت بدنه برای این آفرودر شناخته شده هستند. یکی از این تیونر‌ها M’z Speed نام دارد، تیونری ژاپنی که نسخه ارتقا یافته تویوتا لندکروزر 300 را در توکیو به معرض نمایش عموم گذاشته است.

پکیج تیونینگ M’z Speed شامل قطعات ظاهری مختلفی می‌شود که شرکت سازنده آن را خط انحصاری زئوس می‌نامد. استفاده از کیت بدنه M’z Speed برای افرادی که تمایل دارند تویوتا لندکروزر خاص و منحصر به فرد داشته باشند، رضایت‌بخش خواهد بود. استفاده از کیت بدنه M’z Speed سبب می‌شود تا لندکروزر از حالت آفرودی خارج شود و ارتفاع آن از سطح زمین کمتر از حالت عادی به نظر برسد.

کیت بدنه برای لندکروزر 300

در تویوتا لندکروزر M’z Speed، نشان تویوتا از جلوپنجره این خودرو حذف شده است و چراغ‌های ال ای دی اضافه نیز به عنوان چراغ راهنما ایفای نقش می‌کنند. در نمای عقب نیز خروجی‌های اگزوز چهارگانه به خودرو اضافه شده‌اند که با توجه به نیاز کاربر از فولاد ضد زنگ یا کربن ساخته شده‌اند. قطعاتی از بدنه همچون کاپوت و سقف مشکی‌رنگ هستند و رینگ‌های شش پره نیز جایگزین رینگ‌های استاندارد خودرو شده‌اند.

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، پکیج تیونینگ M’z Speed قسمت فنی خودرو را بدون تغییر باقی گذاشته است و همچنان موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژر با قدرت 409 اسب‌بخار یا موتور 3.3 لیتری توربودیزل با 304 اسب‌بخار زیر کاپوت تویوتا لندکروزر M’z Speed قرار دارند. هر دو نسخه نیز همچنان به گیربکس‌ ده سرعته اتوماتیک مجهز هستند.

قیمت کیت بدنه M’z Speed برای مشتریان ژاپنی در حدود 2881 دلار تعیین شده است که در صورت انتخاب تمامی تجهیزات و رنگ سفارشی، به 4139 دلار افزایش می‌یابد. هزینه نصب در قیمت نهایی کیت اعمال نشده است اما مالکین لندکروزر 300 می‌توانند با مشاهده یک ویدیو آموزشی که توسط شرکت ارائه می‌شود، نسبت به نصب کیت بدنه اقدام کنند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/1
ولی بازم پراید سلطانه
1400/11/6
برو گمشو محصولاته ایرانی آشغالن مخصوصن پراید
1400/11/9
اصلا لندکروز های جدید قشنگ نیستن.قیافه لندکروز فقط مدل 2011 تا 2015 خوشگلن.جدیدا زشت شده.فقط هیکل داره.