موضوعات داغ

پیکاپ دانگ فنگ ریچ 6 وارد بازار روسیه شد، برادر چینی نیسان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

دانگ فنگ ریچ که در کشور ما با نام پیکاپ ریچ شناخته می‌شود، یکی از محصولات شناخته شده شرکت دانگ فنگ است که براساس همکاری این شرکت و خودروساز ژاپنی نیسان توسعه یافته است. نسل نخست این خودرو که ویژگی‌های مشابهی با نیسان پیکاپ یا نیسان ناوارا داشت، برای مدتی توسط پارس خودرو تولید می‌شد. اما با وجود رونمایی از نسخه جدید پیکاپ ریچ در چند نمایشگاه خودرو داخلی، هنوز نسخه جدید این پیکاپ به بازار ایران عرضه نشده است. در همین حال نسخه کاملا تازه این پیکاپ موسوم به ریچ 6 بزودی به مشتریان روسی عرضه خواهد شد.

دانگ فنگ ریچ

پیکاپ دانگ فنگ ریچ 6 از سال 2018 در بازار چین به فروش می‌رسد و اکنون شرکت دانگ فنگ تصمیم گرفته است تا با عرضه این پیکاپ به مشتریان روسی، جایگاه خود را در بازار این کشور تحکیم بخشد. با توجه به اینکه نیسان ناوارا یا همان نیسان پیکاپ هیچ‌گاه در بازار روسیه فروخته نشده است، عرضه ریچ 6 می‌تواند فرصتی مناسب برای دانگ فنگ باشد تا به فروش مناسبی دست یابد.

در حال حاضر نسخه دوکابین دانگ فنگ ریچ 6 موفق به دریافت گواهینامه‌های لازم از دولت روسیه شده است و اجازه فروش در این کشور را دارد. این پیکاپ 5310 میلیمتر طول دارد و وزن کل مجاز این وانت 2459 کیلوگرم است اما تنها محموله‌ای به وزن 484 کیلوگرم را می‌توانید در قسمت بار این پیکاپ قرار دهید. علاوه برآن ریچ 6 قادر به یدک‌کشی تریلرها نیست.

دانگ فنگ ریچ

دانگ فنگ ریچ 6 در بازار روسیه با موتور 2.5 لیتری توربودیزل عرضه می‌شود که حداکثر 136 اسب‌بخار قدرت و 305 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به همراه گیربکس دستی و سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد و هیچ گونه آپشن دیگری برای مشتریان روسی در نظر گرفته نشده است. رینگ‌های 16 اینچی و ترمزهای کاسه‌ای عقب از دیگر ویژگی‌های ریچ 6 هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/2
روسیه ماشین روز چینی وارد میکنه، ما هنوز مدل ۲۰سال پیششو تولید میکنیم یواز زوسی وارد میکنیم، عجب!!!!