موضوعات داغ

هولدر سامسونگ با قابلیت شارژر وایرلس برای کاربران آندروید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تقریباً همه در خودروی خود یک شارژر دارند، چه در هنگام رانندگی از اندروید اتو، اپل کارپلی یا هر اپلیکیشن دیگری روی گوشی همراه خود استفاده کنند.

اما در اختیار داشتن یک شارژ سریع پشت فرمان خیلی خوب است، به ویژه چون نباید پشت فرمان از گوشی خود استفاده کنید.

حالا سامسونگ می‌خواهد این فناوری را وارد سطح جدیدی کند. بنا بر گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی یک شارژر جدید در خودروهاست که ماه آینده عرضه خواهد شد و سرعت شارژ بسیار زیادی دارد.

در حالی که پیش از این چندین شرکت دیگر شارژرهای سریع مشابه را معرفی کرده‌اند، بدون شک محصول جدید سامسونگ برای کاربران اندروید اتو وایرلس در گوشی‌های گلکسی S خیلی جذاب خواهد بود.

به این دلیل باید از اندروید اتو وایرلس استفاده کنید که در غیر این صورت نمی‌توانید برنامه گوگل را اجرا کنید و گوشی خود را با این آداپتور شارژ کنید. نسخه سیمی اندروید اتو باید به صورت مستقیم به پورت USB خودرو وصل شود.

شارژر جدید سامسونگ با نام EP-L4020 در ماه فوریه همراه با گلکسی S22 عرضه خواهد شد و دو پورت مجزا دارد.

اولی یک پورت USB-Cخواهد بود که حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات ارائه می‌دهد، در حالی که دومی یک پورت USB-A با سرعت شارژ ۱۵ وات است. البته قبلاً شارژرهای مشابه با همین سرعت‌ها و حتی بیشتر توسط شرکت‌های دیگر ارائه شده‌اند، اما سامسونگ می‌خواهد خریداران گلکسی S جدید فقط از این شارژر استفاده کنند.

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این شارژر منتشر نشده است، اما انتظار قیمت کمی برای آن نداشته باشید. با این حال، تمام جزئیات در ابتدای ماه فوریه توسط خود سامسونگ اعلام خواهد شد، و انتظار می‌رود فروش این شارژر از اواخر همان ماه آغاز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد