موضوعات داغ

خودروی FMC T5 توسط فرداموتورز رونمایی شد + فیلم

عکس مطلب اول

جمعه شب و طی مراسمی، شرکت خودروسازی فردا از محصول جدید خود یعنی FMC T5 رونمایی کرد. البته قیمت این خودرو توسط فردا موتورز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که با برچسب قیمتی بین یک میلیارد الی یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای این خودرو مواجه باشیم. پیش فروش فردا T5 تا یک ماه‌ آتی برقرار خواهد شد و خودروسازی فردا تصمیم دارد تا سالانه 4000 الی 6000 دستگاه از این خودرو را به تولید برساند. تحویل این خودرو نیز قبل از عید سال نو شمسی آغاز می شود.

فیلم مراسم رونمایی خودرو FMC T5

این خودرو در رده کراس‌اوورهای کوچک قرار می‌گیرد. فردا موتورز این خودرو را با هدف به چالش کشیدن خودروهایی همچون جک S5 فیس‌لیفت و فیدلیتی و تیگو 7 به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

بزگترین مزیت فردا T5 برای مشتریان ایرانی، فاصله بین دو محور 2700 میلیمتری این خودرو است که سبب می‌شود تا خریدار از مزایایی همچون فضای پای قابل قبول و قسمت بار بزرگ برخوردار شود. FMC T5 با این مشخصات و قیمت تعیین شده رقبای بزرگ و قدرتمندی در ایران دارد که لیست آن‌ها بلند بالا خواهد بود.

FMC T5

همان‌گونه که انتظار می‌رود، FMC T5 با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به بازار ایران خواهد آمد. این پیشرانه حداکثر 153 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و برای قسمت گیربکس آن نیز از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی فردا T5 نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: سقف پانوراما، تغییر رنگ نورپردازی کابین، سیستم کمکی در سربالایی و سرپایینی، اتوهلد، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت، گرمکن صندلی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، آینه های جانبی تاشو برقی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی.

کابین فردا T5

قیمت FMC T5

همانطورکه در اول مقاله اشاره شد، قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده و از یک ماه آینده پیش فروش آن شروع خواهد شد. فعلاً محدوده قیمتی اعلام شده برای این خودرو بین 1 میلیارد تومان الی 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است اما باید تا شروع پیش فروش این خودرو صبر کنیم و ببینیم فرداموتوز چه قیمتی را برای این خودرو در نظر می گیرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/8
با توجه به تصاوبر ، ظاهراً مدل 2018 دانگ فنگ تی 5 برای مونتاژ در کشور انتخاب شده است . اگر آخرین مدل را در نظر بگیریم ، قیمت آن را در چین و با بیشترین آپشن ها ، کمتر از 22 هزار دلار اعلام کرده اند . یعنی قیمتی کمتر از 580 میلیون تومان . قیمت های مطرح شده در ایران برای این خودرو ، حدود یک میلیارد تومان کاملا غیر منصفانه است .
1400/11/9
سرنگی جدید برای کشیدن خون مردم در شیشه.
1400/11/9
با سلام لطفا فیلم تست و بررسی خودرو را منتشر کنید
1400/11/10
سلام
به زودی فیلم بررسیش رو منتشر میکنیم
1400/11/9
واقعا جای تاسف داره با این آشغالای چینی
یکبار برای همیشه
# تا واردات آزاد نشه خرید خورو تحریم میشه #