موضوعات داغ

جک A5 پلاس مدل 2022 با موتور 184 اسب بخاری معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدتی پیش و در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای، شرکت خودروسازی چینی JAC از سدان جدید خود یعنی جک A5 پلاس رونمایی کرد. حال مطابق شنیده‌ها، این خودرو در ماه آگوست 2022 وارد بازار چین خواهد شد.

جک A5 پلاس همانند اکثر خودروهای چینی امروزی به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است و در سگمنت سدان‌های کامپکت قرار می‌گیرد. مطابق ادعای شرکت سازنده، جک A5 پلاس به سیستم‌های رانندگی سطح دوم مجهز است. گیربکس 6 سرعته خودکار دوکلاچه تر وظیفه انتقال قدرت را به عهده خواهد داشت. با این وجود برای نسخه پلاس از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه استفاده شده است که به صورت انحصاری در این تیپ نصب خواهد شد.

جک A5 پلاس

طراحی جک A5 پلاس پویا است و استفاده از خطوط مختلف و جلوپنجره مشبک ظاهری مدرن را برای این خودرو پدید آورده است. این خودرو حالتی کوپه مانند دارد که این سبک طراحی در ترکیب با رینگ‌های تیره حس اسپرتی خودرو را افزایش می‌دهد.

موتور بکار رفته روی این خودرو می تواند حداکثر 184 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور را تولید کند

در داخل کابین جک A5 پلاس، صفحه نمایش LCD و مجموعه پشت آمپر دیجیتالی را شاهد خواهید بود. مکانیزم تعویض دنده این خودرو نیز از نوع الکتریکی است و فرمان خودرو از چند حالت رانندگی مختلف پشتیبانی می‌کند. فضای داخلی این خودرو از ترکیب رنگ‌های مشکی و قرمز ساخته شده است که حس اسپرت بدنه خودرو را تقویت می‌کند.

جک A5 پلاس

کنترل سیستم چندرسانه‌ای و دستیارهای رانندگی در جک A5 پلاس، بر عهده سیستم عامل هوآوی قرار دارد. برخی امکانات این خودرو عبارتند از: کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، دستیار کمک به رانندگی در ترافیک، نگهدارنده بین خطوط و سیستم نور پایین و نور بالا اتوماتیک.

قیمت جک A5 پلاس بین 96 الی 132 هزار یوان است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/11
سلام فقط اعتقاد به مرگ را تقویت کنیم جامعه از تخلف عاری میشود
1400/11/11
بابا جمع کنید این آت و اشغال های چینی رو
هرچینی که از پدر و مادرش قهر کرده رفته خودروساز شده
1402/1/2
عالی