موضوعات داغ

استقبال خریداران از دایون Y5 ، تکمیل ظرفیت تنها در یک ساعت

عکس مطلب اول

شركت صنایع خودروسازی ایلیا كه چندی پیش شاسی بلند ٧نفره دایون Y5 را رسما به بازار ایران معرفی كرده بود، روز گذشته فروش اولین پارت این خودرو را به پایان رساند.

صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان نماینده رسمی خودروهای سواری برند دایون در ایران، اقدام به تولید خودرو دایون Y5 کرده است. تمامی خودروهای تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا، توسط نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این شرکت یعنی کیان موتور وارنا به مشتریان عرضه می‌شود. کیان موتور وارنا روز گذشته در اولین فروش اینترنتی شاسی بلند دایون Y5 موفق شد در كمتر از ١ ساعت همه خودروهای خود را به فروش برساند و این در شرایطی بود كه به دلیل ورود هزاران كاربر به سایت این شركت (www.ilia-auto.com) برای خرید دایون Y5، سایت برای لحظاتی كُند شده بود.

استقبال خریداران از این خودرو نشان می دهد بازار خودرو كشور به دلیل عدم واردات و تولید خودروهای شاسی بلند واقعی (شاسی مستقل) در حال حاضر تشنه محصولاتی در این سگمنت است.

گفتنی است دایون Y5 علاوه بر برخورداری از شاسی نردبانی مستقل كه این خودرو را نسبت به رقیبان متمایز می كند، از موتور 4K21 ساخت میتسوبیشی با ٤ سیلندر و حجم ٢ لیتر مجهز به توربو شارژر بهره می برد كه می تواند ٢٠٢ اسب بخار قدرت و ٢٨٠ نیوتن متر گشتاور تولید كند.

این خودوو مجهز به گیربكس اتوماتیك (AT) ٦ سرعته است كه به كمك Transfer Case (كمك گیربكس) ساخت بورگ وارنر قدرت و گشتاور تولیدی موتور را به دو دیفرانسیل آن منتقل می كند.

در این خودرو كه قابلیت های آفرودی بالایی نیز دارد، می توانید امكاناتی چون ویژگی‌هایی چون سیستم ترمز ساخت برند بوش آلمان، دو ایربگ سرنشینان جلو، روکش چرمی تزئینات داخلی و صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، سانروف برقی، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، فرمان هیدرولیک مجهز به کلید‌های کنترلی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی 8.0 اینچی به همراه هشت بلندگو و مجهز به سیستم دوربین دید عقب، سیستم مسیریابی جهانی (GPS)، آینه‌های جانبی تاشو و گرم‌کن‌دار برقی، تهویه مطبوع دیجیتال با قابلیت کنترل جداگانه ویژه سرنشینان عقب را پیدا كنید. صنایع خودروسازی ایلیا در اولین مرحله از فروش دایون Y5 برچسب قیمتی ٩٣٢ میلیون تومان را روی آن نصب كرده بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/10
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1400/11/14
دروغ میگید مث سگ. این سیاست کثیفیه که با این حرفا مردمو واسه خرید به طمع بندازید.
1400/11/15
خاک برسرتون
1400/11/16
اتحاد نیست یه اده آشغال هم میخرن چچچ