موضوعات داغ

اثبات توانایی با تقویت فراری 488GTB تا 900 اسب بخار

عکس مطلب اول
تیونری آلمانی با نام VOS که در میان تیونرها بخصوص آلمانی‌ها چندان نام بزرگ و مطرحی ندارد، این بار برای اثبات توانایی‌های خود به سراغ طعمه‌ای بزرگ رفته و برای آغاز یک پروژه کاری جدید، فراری 488 GTB را انتخاب کرده و سپس به تقویت بخش‌های مختلف به خصوص پیشرانه محرک آن پرداخته است.
در قدم اول تیونر مذکور تقویت پیشرانه را دنبال کرده و با ارائه یک سیستم جدید مدیریت موتور، استفاده از توربوشارژرهای قدرتمند، نصب سیستم اگزوز اسپرت تیتانیومی و در نهایت اصلاح اعداد و ارقام ECU موتور، به عددهای 900 اسب بخار برای قدرت و 910 نیوتن متر برای گشتاور در موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر رسیده است و این در حالیست که پیش از این تنها 670 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور از پیشرانه استخراج و به سمت خروجی هدایت می‌شد. در خصوص شتاب و سرعت این فراری با پیشرانه جدید چیزی گفته نشده است، ولی قطعا شتابی کمتر از 3 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 330 کیلومتر بر ساعت بدست خواهد آمد.

تیونینگ فراری تا 900 اسب بخار

علاوه بر پیشرانه 900 اسب بخاری، دو پیشرانه 750 اسب بخاری و 830 اسب بخاری هم در نظر گرفته شده که در صورت درخواست مشتری بر روی خودرو نصب می‌شود. گشتاورهای تولیدی این دو پیشرانه نیز به ترتیب 810 نیوتن متر و 860 نیوتن متر اعلام شده است.
برخلاف پیشرانه محرک که شاهد افزایش قدرت بالای آن بودیم، تیونر در مبحث طراحی این خودرو زیاد ورود پیدا نکرده و تنها بر روی سپر آن از بامپرهای فیبرکربنی، بر روی چرخ‌ها از رینگ‌های سفارشی 21 اینچی "لوما" و همچنین در عقب خودرو از اسپویلری بزرگ فیبرکربنی و دیفیوزرفیبرکربنی استفاده کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد