موضوعات داغ

جراحی سنگین برای رولزرویس "رایث"

عکس مطلب اول
اس.پی.او.اف.ایی.سی (SPOFEC)، شرکت تیونیگ آلمانی که کار خود را از سال 1989 در این کشور آغاز کرده است، از آن دسته از شرکت‌های تیونینگ به شمار می‌رود که همچون براباس برای مرسدس بنز یا جی‌پاور برای بی ام و، تنها محصولات رولزرویس را برای تقویت و پیشبرد برنامه‌‌های خود انتخاب می‌کند و حالا هم برای آغاز پروژه جدید کاری خود، آخرین کوپه تولیدی رولزرویس یعنی Wraith را انتخاب کرده است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
طراحی ظاهری، اولین قسمتی است که تیونر مذکور برای آغاز کار خود انتخاب کرده و در این مورد یک کیت بدنه اسپرت و عضلانی را ارائه کرده است. این کیت برای بخش جلویی خودرو یک ورودی هوای بزرگ‌تر و جلوپنجره‌ای کاملا مشکی رنگ، برای اطراف بدنه گلگیرهای بزرگ‌تر و حجیم‌تر برای پوشش رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی و همچنین برای قسمت عقبی خودرو هم اسپویلری فیبرکربنی بر روی درب صندوق عقب و دو خروجی اگزوز اسپرت تیتانیومی دارد. علاوه بر این‌ها، ارتفاع خودرو نیز به لطف سیستم تعلیق اسپرت تازه نصب شده، حداقل به 40 میلی متر رسیده که در صورت تجاوز سرعت خودرو از مرز 140 کیلومتر بر ساعت کمتر هم می‌شود.

تیونینگ رولزرویس

برای تامین نیرو محرکه خودرو نیز از پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری BiTurbo استفاده شده که با افزایش 85 اسب بخاری فدرت می‌تواند قدرتی 717 اسب بخاری و گشتاوری 986 نیوتن متری تولید کند. به لطف قدرت 85 اسب بخاری اضافی و 186 نیوتن متر گشتاور بیشتر و همچنین کاهش وزن 38 کیلوگرمی به خاطر استفاده از سیستم ترمز بهینه سازی شده و قطعات فیبرکربنی، شاهد کاهش 0.2 ثانیه‌ای شتاب صفر تا صد و رسیدن آن به 4.2 ثانیه هستیم، ولی به دلیل قوانین حاکم در آلمان حداکثر سرعت این شبح بریتانیایی بر روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/19
انگار ي جغدو تيونينگ كني بشه كركس.
1395/2/20
چقدر باحال شده، به نظرم اگه یه مقدار بیشتر تیونینگ میشد البته اونجوری که تو ذهنمه خیلی باحال تر میشد، یه جورایی شبیه کوسه میشد.