موضوعات داغ

مواظب باشد، اعجوبه منصوری در راه است!

عکس مطلب اول
خیلی خیلی کم دیده شده که شرکت‌های تیونینگ کار پیش از معرفی پروژه جدیدشان پیش نمایشی ارائه کنند، مگر از سوی شرکتی بزرگ که پروژه‌ای بزرگ در چنته داشته باشد. یکی از این شرکت‌های بزرگ که معمولا برای بزرگ‌ترین پروژه‌هایش پیش نمایش ارائه می‌دهد، تیونر معروف آلمانی-ایرانی یعنی منصوری است که جدیداً پیش نمایشی برای معرفی آخرین پروژه خود ارائه کرده است و این می‌تواند نوید معرفی پروژه‌ای بزرگ از سوی این تیونر بزرگ صنعت خودروسازی جهان باشد.
خودرویی که منصوری برای پروژه جدیدش انتخاب کرده و حالا شاهد پیش نمایش آن هستیم، لوکس‌ترین و سریع‌ترین خودروی شاسی بلند جهان یعنی بنتلی بنتایگا است که در پیش نمایش ارائه شده بخشی از چهره این خودرو به نمایش درآمده است. با توجه به پیش نمایش بودن این تصویر، تنها همین قدر می‌دانیم که جلوپنجره این شاسی بلند همراه با درپوش موتور از فیبرکربن ساخته شده و مجموعه سپر هم به کلی تغییر کرده‌اند تا سپری در خور سریع‌ترین شاسی بلند جهان داشته باشد. هرچند رینگ‌‌های بزرگ 11 پره‌ای V شکل 23 اینچی آن با رنگی تیره هم قابل مشاهده است که در تصویر پیش رو زیاد به چهره این شاسی بلند نمی‌آید. برای داخل کابین هم منصوری وعده چرم‌های کیفیت بالا، روکش‌های آلکانتارا، قطعات چوبی و قطعات فیبرکربنی را داده است.
در خصوص عملکرد این شاسی بلند هم طبیعتاً هیچگونه اطلاعاتی ارائه نشده، ولی منصوری وعده عملکردی فوق العاده و افزایش قابل توجه اعداد و ارقام مربوط به این پیشرانه را داده است. به هرحال باید صبر کرد تا منصوری در تاریخی نامعلوم مخاطبانش را غافلگیر کند تا پس از آن به بررسی این غول بریتانیایی آلمانی بپردازیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/23
واهااااایییییییییییی، بی نظیر، تک، عالی، فقط منصوری.
رینگ رو ببین،
یعنی چیزی قشنگ تر از رینگ بزرگ هم مگه داریم،
به نظرم تاثیر گذار ترین بخش یه خودرو رینگ بزرگش،
جلوی ماشین رو هم بی نقص طراحی کرده، ساده و شیک و اسپرت.
باید اینو با اون یکی بنتلی سفید منصوری خرید تا کاملا پارکینگ رو به آتیش بکشه.
1395/2/23
بنتلي بدون منصوري يعني پيكان با چهارتا چرخ زيرش . منصوري عاليه
1395/2/24
ای بابا، این دیگه چیه!! منصوری یه تیونر درجه 3 محسوب میشه که کمتر خبری ازش در سایت ها و رسانه های خارجی میبینیم و فقط سایتهای فارسی زبان ازش اسطوره ساختن، چون تنها تیونر ایرانیه!! میتونید توی نت سرچ کنید و ببینید که عمده مشتری های این کمپانی تجار روسی، عرب و چینی هستند که سلیقه شون به همه عالم ثابت شده و فقط عشق این هستن که گوشه و کنار ماشین طلا و فیبر کربن باشه و جینگیلی بینگیل باشه به قول خودمون!! تمام کارهای منصوری فوق العاده خز هستن و هیچ کار مهمی هم بلد نیست در رابطه با تقویت قوای فنی و تعلیق ماشین انجام بده!! به قول یه دوستی، این منصوری پولاشو جمع کرده، رفته یه اتوکلاو فیبر کربن خریده و بعد هی ماشین پیدا میکنه، میگه خب حالا کجاهاش رو فیبر کربن بذاریم :)))
خلاصه اینکه من نمیگم کاراش افتضاحه، ولی دیگه اونقدرا هم خفن نیست که اینقدر ازش اسطوره میسازید!! نه محبوبیت بالایی داره و نه آمار تولید بالا!! در برابر بزرگان این رشته هیچ حرفی برای گفتن نداره!! یا حق
1395/2/24
الحق که گل گفتی داداش!! معلومه ماشین باز واقعی هستی، نه مثل این بچه مچه هایی که همه جا ریختن توی سایتهای اینترنتی!
1395/2/24
لطفا تيتر رو اصلاح كنيد...مواظب باشيد نوشته شده مواظب باشد