موضوعات داغ

گردهمایی فراگیر خودروهای کلاسیک برگزار می شود

عکس مطلب اول
در روز جمعه مورخ 31 اردیبهشت ماه سال 95 مقرر است در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری آزادی تهران، گردهمایی فراگیری و بزرگی برای خودروهای کلاسیک برگزار شود. این گردهمایی از سوی کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی این استان برگزار می شود و از کلیه مالکین خودروهای کلاسیک که مدل خودرویشان قبل از سال 2000 میلادی است دعوت می شود تا از سال 4 تا 8 عصر این روز، به پیست آزادی مراجعه کنند.
قطعاٌ در این گردهمایی خودروهای بسیار زیادی حضور خواهند داشت و علاقمندان می توانند برای بازدید از این خودروها، در زمان مقرر به پیست مراجعه کنند ولی مطمئناً خودروبانک نیز همانند همیشه گزارش کاملی را از این رویداد برای شما در سایت قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/28
سلام دوستان , من یک سوال داشتم ازتون . من یک Jaguar XK120 Roadster مدل سال 1954 دارم , اگر این ماشین رو از آلمان جایی که زندگی میکنم برای کلکسیون خودم به تهران بیارم, آیا برام پلاک میکنن ؟ لطفآ اگر کسی اطلاعات داره بگه , ممنون .
1395/2/29
نه برادرمن وارادت ماشین دست دوم ممنوعه، اگه اینطوری بود که الان چقدر ماشین دست دوم عالی با قیمت های باور نکردنی تو کشور های همسایه بود و مردم ديگه اشغال های داخلی رو سوار نميشدن ميرفتن اونا رو میاوردن