موضوعات داغ

خودروی WILL.I.AMG محصول مشترک ویل.آی.ام و مرسدس بنز

عکس مطلب اول

خودروی جدید WILL.I.AMG با نام مستعار فلیپ (The Flip) با همکاری مرسدس بنز و رپر معروف آمریکایی، ویل.آی.ام ساخته شد. این خودرو، تلفیقی از چهره کلاس G و کوپه چهاردر اسپرت AMG است که بیشتر شبیه به یک محصول فتوشاپی می‌ماند تا یک ماشین واقعی!

خودروی ویل.آی.آاِم‌گ دارای چرخ‌های بزرگ مونوبلاک سبک قدیمی بوده و به سبب حذف در‌های عقب، به یک کوپه واقعی تبدیل شده است. درهای این ماشین ابتکاری برخلاف جهت معمول باز می‌شوند و ما را به یاد رولزرویس Wraith می‌اندازند. از طرف دیگر، سقف شیشه‌ای بزرگ و دوتکه با نوار سفید در میان آن، شباهت زیادی به ناحیه بالای درب‌های گالوینگ داشته و گویا از روی خودروی SLS الهام گرفته شده است. در واقع هر چه بیشتر به این ماشین نگاه کنید، با جزئیات عجیب‌تری مواجه می‌شوید.

خودروی ویل.آی.آاِم‌گ

یک مشخصه جالب دیگر در WILL.I.AMG، وجود لوگوی خرس به جای نشان ستاره سه‌پر بنز و همین‌طور مشاهده آن در مرکز کاور چرخ‌ها است که البته دلیل قانع‌کننده‌ای دارد. این ماشین سفارشی، بخشی از مجموعه پوشاک و اکسسوری‌های Bear Witness به حساب می‌آید و ششمین همکاری کمپانی West Coast Customs با رپر 47 ساله است.

WILL.I.AMG

محصول مشترک مرسدس و ویل.آی.ام از همان موتور جاسازی‌شده در کوپه چهاردر GT استفاده می‌کند؛ یک موتور 4 لیتری 8 سیلندره، که در خودروی GT 63 قادر به تولید 577 اسب بخار و در نسخه پلاگین هیبرید 63 S E Performance قادر به تولید 830 اسب بخار است.

جزئیات بیشتر درباره ویل آی AMG در جشنواره فیلم کن و در یک مستند 6 قسمتی به نام DRIVE به نمایش گذاشته می‌شود. خودروی The Flip در رویداد فرمول یک گرند پری میامی به عرضه عمومی درمی‌آید. ایده اصلی پشت این ابتکار عجیب و نامتعارف، تأثیر بر نسل جوان و ترغیب آن‌ها برای دستیابی به اهداف بزرگ اعلام شده است. به همین خاطر، بخشی از فروش مجموعه Bear Witness سهم بنیاد خیریه i.am/Angel خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد