موضوعات داغ

نیسان فروش خودروهای کارکرده دیگر برندها را آغاز کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرایط نه چندان مناسب شرکت‌های خودروسازی سبب شده است تا آن‌ها به سبک‌های جدیدی از کسب و کار روی بیاورند. یکی از این سبک‌ها فروش خودروهای کارکرده با ضمانت و کارشناسی است، اقدامی که اکنون توسط نیسان در حال پیگیری است.

از طریق برنامه فروش خودروهای دست دوم نیسان، اتومبیل‌های کارکرده از برند نیسان و سایر برندها با ضمانت و کارشناسی نیسان به فروش خواهند رسید. خودروهای سایر برندها تحت بازرسی 84 نقطه‌ای قرار می‌گیرند و با گارانتی محدود 6 ماهه / 6000 مایلی فروخته می‌شوند. طی همین برنامه خودروهای کارکرده برند نیسان از 167 نقطه مختلف مورد بازرسی قرار می‌گیرند و با ضمانت 7 ساله / 100000 مایلی به خریداران ارائه خواهند شد.

دان موهنکه، معاون تجارت الکترونیک نیسان در ایالات متحده، به Auto News گفت: "ما می خواهیم با مشتریان در مورد برند نیسان و تجربه نیسان ارتباط برقرار کنیم." بزرگترین مزیت این برنامه برای نیسان، ملاقات با مشتریان جدیدی است که پیش از این هیچ‌گاه خریدار محصولات نیسان نبوده‌اند.

نیسان اولین خودروسازی نیست که برنامه خرید خودروهای کارکرده دارای تاییدیه و گارانتی را برای سایر وسایل نقلیه راه اندازی می کند. فورد قبلاً برنامه مشابهی را اجرا کرده بود و جنرال موتورز نیز در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک سامانه مشابه است.

به گفته مدیر اجرایی نیسان، کاهش تعداد خودروهای جدید در بازار سبب شده است تا این شرکت به خرید و فروش خودروهای کارکرده روی بیاورد. با کارشناسی و فروش خودروهای کارکرده به مشتریان جدید، نمایندگی‌های نیسان همچنان قادر به حفظ مشتریان خود خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد