موضوعات داغ

پورشه کاین 2018 شکار شد

عکس مطلب اول
عکاسان جاسوسی معضلی همیشگی برای شرکت‌های خودروسازی هستند که تا کنون هیچگونه روشی برای منقرض کردن آن‌ها پیدا نشده و بلکه روز به روز در حال رشد و حرفه‌ای‌تر شدن هستند. حرفه‌ای تاجایی که حتی خود را به شیشه خودروهای استتار شده در حین تست می‌چسبانند و از داخل کابین آن‌ها عکس برداری می‌کنند. به هرحال این عکاسان جاسوسی به تازگی تصاویری از نسخه 2018 پورشه کاین تهیه کرده‌اند که تاحدودی طراحی خارجی آن و همچنین بخشی از طراحی داخلی کابین آن را نمایش می‌دهد.
طراحی خارجی محصولات پورشه چه استتار شود و چه استتار نشود، فرقی به حال مخاطب نمی‌کند، چون چهره تمامی محصولات پورشه پیش از معرفی مشخص بوده و عمدتاً مدل‌های جدید هر برند در ریزه کاری‌ها متحمل تغییراتی می‌شود. مدل جدید پورشه کاین هم از این قاعده مستثنی نبوده و شباهتی بسیار زیاد به مدل‌های قبلی خود دارد.

فضای داخلی پورشه کاین 2018

البته برای اینکه پورشه مورد انتقاد قرار نگیرد، به حد توان خود مه شکن‌های اطراف سپر را تغییر داده، تیغه‌های داخلی جلوپنجره و ورودی اطراف سپر را کمتر کرده و همچنین از چراغ‌هایی جدید استفاده کرده که فعلاً بر روی آن برچسب زده‌اند. در عقب هم چراغ‌های خطر تغییراتی را احساس کرده‌اند.
تصاویر داخل کابین هم برای اولین بار است که در فضای مجازی منتشر می‌شود و با کمی دقت بر روی جزییات آن، می‌توان خصوصیات مدل‌های گذشته را در این شاسی بلند هم پیدا کرد. به عنوان مثال صفحه کیلومتر مدل 2015 با سرعت سنج عقربه‌ای، بر روی این نسخه از کاین هم استفاده شده است. ولی در عوض کنسول مرکزی و مجموعه داشبورد بیشترین تغییرات ممکن را تجربه کرده‌اند و حالا از صفحه نمایشگری بزرگ‌تر حداقل 12 اینچی در کنسول مرکزی استفاده شده و خروجی‌های هوای سیستم تهویه مطبوع هم از کنار صفحه نمایشگر، به زیر آن منتقل شده که طراحی نسبتاً خوب مدل‌های قبلی را زیر و رو کرده و شاید بهتر است بگوییم افتی هم کرده است. کنسول ابزار هم با کلیدهای کمتری طراحی شده، ولی طراحی ساده‌تری دارد اما در نهایت باید تا رونمایی نهایی این خودرو صبر کنیم و ببینیم که پورشه چه طراحی و کیفیتی برای داشبورد و کابین این خودرو در نظر گرفته است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/3
تکنولوژی و مهندسی انگلیسی ! طراحانه انگلیسی ! استیل انگلیسی ! مونتاژ آلمان :)
1395/3/3
اصلا فهمیدی چیمیگیو هر چی به ذهنت میرسه میگی..؟!!!!!!
1395/3/3
این بدبختو معلوم نیست توچه شرایطی تست کردن که به این حال و روز دراومده!!! سپر جلوش یا عقب ماشین که به فناست...
1395/3/3
بدنه خودرو اصلا تغییری نکرده..کاین خیلی یک نواخت شده
1395/3/3
اولا که این یک سیاست هست که خودروسازای مشهور مثل پورشه و مرسدس بنز برای جلب توجه مردم و عکاسان عمدا نزدیک به رونمایی خودروهاشون که میشه مثلا حدود 6 ماه قبل بدون استتار کامل تست میکنن تا هم مردم برای استقبال و خرید بیشتر تشویق بشن و هم نظرات و انتقادات راجع به طراحی خودرو که در رسانه ها ثبت میشه بخونن و تا اونجای که امکانش هست به جزییات خودرو بهبود ببخشن....در مورد کیفیت هم مشخص هست که پورشه سنگ تموم میذاره...مثلا تصاویر لکسس lx570 که پارسال منتشر شد خیلی ها میگفتن کیفیت درخور برند لکسس نیست ولی زمانی که رونمایی شد همه دیدن که خیلی بهتر هم شده
1395/3/3
اس5 سوار ها با این هم درگ می زارن اگه بیاد، اخرش هم می گن جک بهتره :))))
1395/12/30
چرا اینقدر داغونه؟