موضوعات داغ

نخست وزیر انگلستان نیسان ارزان قیمت کارکرده خرید!

عکس مطلب اول
معمولاً خودروهایی که برای افراد سیاسی کشورها استفاده می شود، خودروهایی بزرگ و ضد گلوله هستند. به عنوان مثال نخست وزیر استرالیا با یک عدد بی ام و سری 7 ضد گلوله جابجا می شود و یا رئیس جمهور آلمان از یک دستگاه مرسدس بنز کلاس S استفاده می کند آن هم از جدید ترین مدلی که تا بحال معرفی شده است.
اما اخیراً دیوید کامرون، نخست وزیر انگلستان، که معمولاً از یک دستگاه جگوار XJ ضد گلوله برای جابجایی استفاده می کرد و توسط یک رنجروور نیز اسکورت می شد، برای خرید یک دستگاه نیسان میکرا Micra کارکرده به یکی از مراکز فروش خودروی دست دوم در آکسفوردشایر Oxfordshire مراجعه کرده است. دیوید کامرون، که البته با گارد خود به این مرکز رفته بود، این خودرو را برای همسر خود می خواسته و مدلی که مدنظر داشته، یک نیسان میکرا کارکرده 148 هزار کیلومتری بوده که قیمت آن 1495 پوند بود یعنی در حدود 2150 دلار.
فروشنده می گوید که احتمالاً نخست وزیر این خودرو را در اینترنت دیده و دنبال خودرویی ارزان و البته ساخته شده در انگستان بوده است. جالب است که فروشنده هیچ تخفیفی به نخست وزیر نداده و کامرون صبح روز بعد برای خرید مراجعه کرده و تمامی مبلغ و همچنین مالیات را پرداخت کرده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/4
مضخرف تر از این ماشین تو انگلیس وجود نداره
1395/3/4
اقای نخست وزیر خیلی خسیس تشریف دارن چون وضع مالی ایشون خیلی خوبه
1395/3/4
پوند ۵۰۰۰ تومنه?
1395/3/4
اخه دويد مثلا پول نداره ماشين بخره (الكي مثلا مردم نميدونن پولداره و بابت دست گذاشتن رو ي نيسان ميكرا بيشتر ميخواد نقش اسپانسرو بازي كنه و نذاره سهام شركت نيسان كه بيشتر انگليسيها توش سرمايه گذاري كردن بخاطر رسوايي تقلب پايين بياد . ميدوني اخه همه خر هستن ولي دويد كامرون باهوش 😉😂)
1395/3/4
ماشین های کار کرده در انگلیس خیلی ارزون هستند , ۳ یا ۴ سال که از تولیدشون گذشته باشه قیمت بالای %۷۰ میشکنه , من ۴ سال پیش یک مدل (Land Rover Free Lander) سال ۲۰۰۹ رو که 4۵۰۰۰ کیلومتر کار کرده بود ۱۷۵۰ پوند خریدم. بر خلافه ایران که میبینی مثلا یک تویوتا لند کرویسر که ۱۵۰ هزار کیلومتر کار کرده و داغون شده هنوز میبینی طرف آورده گذاشته ۱۵۰ میلیون برا فروش :))) در صورتی که همون ماشین توی انگلیس هزار پوند هم باشه کسی نمیخرش ! باور ندارین یک سری به سایت Ebay.co.uk بزنین قیمت هارو ببینین ! مملکته داریم ؟ :| ,
1395/3/4
این ساخت هند هستش
1395/3/4
دقيقا عين مسئولين ما و خصوصا فرزندان گراميشون.!!!!!!!!!!!!!
اسلام اينجاست يا اونجا...؟؟
خدا اينجاست يا اونجا...؟؟؟
1395/3/4
چه اشکال داره اینجا هم مسولین در کنار پورشه های خود
خودروی ملی سمند رو دارند و با اون سفرهای کاری خودشون رو میرند و تا ابد به اون افتخار میکنند