موضوعات داغ

فروش نسخه ساده و بدون تجهیزات ایمنی لادا گرانتا کراس در روسیه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بزرگترین خودروساز روسیه یعنی اتوواز، فروش نسخه‌های ساده شده از لادا گرانتا را از ماه پیش آغاز کرد. نسخه‌های سدان و استیشن این خودرو اکنون بدون کیسه هوا، ترمز ضدقفل و سیستم توزیع نیروی ترمز عرضه می‌شوند. اکنون عرضه نسخه ساده شده از لادا گرانتا کراس نیز در روسیه آغاز شده است.

تولید لادا گرانتا کراس برای مدتی متوقف شده بود و اکنون تنها در قالب تیپ کلاسیک و بدون تجهیزات ایمنی به بازار عرضه شده است. این خودرو با موتور 1.6 لیتری هشت سوپاپ به دست مشتریان خواهد رسید که حداکثر 90 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی از حذفیات دیگر این خودرو در کنار ترمز ضدقفل و کیسه‌های هوا هستند.

در صورتی که مالک بخواهد، بایستی با پرداخت هزینه اضافه رینگ های آلیاژی 15 اینچی، فرمان برقی، شیشه های برقی در درهای جلو، آینه های گرمکن و برقی، کامپیوتر سفری، قفل مرکزی، و ایزوفیکس را برای لادا گرانتا کراس خود سفارش دهد. قیمت این خودرو با تمام تجهیزات یاد شده، 742 هزار روبل برای مشتری تمام خواهد شد.

در حال حاضر همچنان نسخه‌های قبلی لادا گرانتا کراس با تجهیزات ایمنی و رفاهی در نمایندگی‌ها وجود دارند که با قیمت 971 هزار روبل به فروش می‌رسند. اتوواز پس از یک وقفه کوتاه، تولید تمامی مدل‌های لادا را به مرور از سر خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد