موضوعات داغ

چانگان Uni-T سایپا چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

عکس مطلب اول

چندی پیش حرف و حدیث‌های متعددی پیرامون عرضه خودروی چانگان UNI-T به بازار ایران بر سر زبان‌ها افتاد و کمی بعد، انتشار تصاویر مختلف از این خودروی جذاب در شرکت سایپا، مهر تأییدی بر این شایعات زد.

ظاهرا چالش‌های همکاری با شرکت چینی چانگان برطرف شده و گروه صنعتی سایپا به زودی نسخه 2020 چانگان Uni-T را روانه بازار خواهد کرد. در همین راستا و در حاشیه رونمایی از پیکاپ کارون زامیاد، مصاحبه‌ای با مدیرعامل سایپا صورت گرفته و اطلاعات جدیدی درباره زمان عرضه خودروی جدید چانگان Uni-T به دست آمده است.

چانگان Uni-T

به گفته این مقام مسئول، سایپا دو مدل خودروی Uni-T چانگان محصول سال 2020 را وارد کشور کرده است. در حال حاضر مراحل ترخیص و کسب جواز لازم برای پلاک گذاری آن‌ها انجام شده و با پشت سر گذاشتن تست‌ها و اخذ تأییدیه‌های لازم، یونیتی تحت برند چانگان در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این مرحله نیز حدود 5 الی 6 ماه به طول می‌انجامد. بنابراین می‌توان اواخر آذر یا اوایل دی‌ماه سال جاری منتظر عرضه Uni-T به بازار بود.

محدوده قیمت چانگان Uni-T هنوز مشخص نشده، ولی به گفته مدیرعامل سایپا، این محصول قطعا قیمت کم‌تری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار خواهد داشت. سایپا با عرضه Uni-T به طور مستقیم در مقابل مدیران خودرو و ماشین چری اومودا 5 قرار می‌گیرد.

چانگان یک خودروی کراس اوور با طراحی جدید و مدرن است که تا حدی به محصولات لکسوس شباهت دارد. این ماشین اولین عضو از مجموعه گرویتی (Uni) بوده و به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 180 اسب بخار مجهز است. این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو وارد می‌شود.

مصاحبه اخیر مدیرعامل سایپا با اصحاب رسانه پیرامون چانگان Uni-T را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/31
چرا با موتور 2 لیتری نمیاد؟؟ من در فکر خریدش بودم.
1401/5/1
نگاه کنید به ست کت و شلوار و پیراهن جناب مدیر عامل خودروسازی عظیم سایپا و بعد انتظار سلیقه در این مجموعه رو نداشته باشید