موضوعات داغ

فیلم تصادف وحشتناک در مسابقات فرمول 3

عکس مطلب اول
"کارلین آمیا وادیاناثان" دیروز در مسابقات قهرمانی فرمول 3 بریتانیا تصادفی وحشتناک و بسیار خطرناک را تجربه کرد.
در مسابقه دیروز فرمول 3 که به میزبانی بریتانیا برگزار شده بود، رانندگان زیادی برای کسب عنوان قهرمانی آمده بودند، ولی در دورهای اولیه شاهد تصادفی وحشتناک و بسیار خطرناک بودیم که در آن خودروی "کارلین آمیا" که در جایگاه پنجم قرار داشت به پرواز درآمده و پس از چند چرخش و برخورد به زمین متوقف می‌شود. علت این حادثه سبقت نادرست راننده‌ای با نام "ایندیا" بود که برای صعود جایگاه خود از ششمی به جایگاه پنجم، در تلاش برای سبقت گیری بود، ولی در نتیجه شاهد بروز حادثه‌ای بسیار خطرناک بودیم که خوشبختانه راننده جوان آن صحیح و سالم از داخل خودرو بیرون کشیده شد و تحت درمان قرار گرفت.

امنیت بالای خودروها و نجات جان راننده ها

ایندیا در خصوص بروز این حادثه چنین می‌گوید که قصد سبقت گرفتن از خودروی کارلین آمیا را داشته است، ولی با یک فرمان‌دهی نادرست و برخورد لاستیک‌های دو خودرو به یکدیگر، باعث شده تا خودروی کارلین آمیا به پرواز در بیاید و توأم با جدا شدن قطعات آلیاژی بدنه، خسارت بسیار سنگینی را به خودروی آن وارد کند.
بلافاصله پس از این اتفاق، پرچم داران کنار زمین پرچم قرمز نشان دادند و رانندگان را از خطر پیش رو آگاه ساختند تا مامورین ایمنی پیست کار خود را برای پاکسازی هرچه سریع‌تر انجام دهند.
در ادامه می‌توانید ویدیو به پرواز درآمدن این خودروی فرمول 3 را مشاهده کنید که پس از تصادف اجزا بدنه آن تکه تکه می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/12
شانس آورد که ماشین وارونه با زمین هیچ برخوردی نداشت.
1395/3/12
پيست هم پيستهاي كشورهاي اتحاديه اروپا . مال انگليس بو ميده يا بو داره يا خرابه يا درست خرج زميناش نميكنن يا داره بارون مياد كلا امنيت جاني نداره پيستاشون
1395/3/13
خدا یک عقلی به تو بده ! یک پولی هم بما
1396/1/18
ممنونم از مطالب خوبتان از اقای طاهری مقاله ای در سایت مردزبان بدن ایران خواندم که فوق العاده جالب بود بینهایت سپاسگزارم.