موضوعات داغ

آلفارومئو در تلاش برای حضور در فرمول 1

عکس مطلب اول
تیم آلفارومئو با ماشین کابین بسته به مسابقات فرمول 1 باز خواهد گشت. تا به امروز کمپانی Fueled که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اسپانسر و همکار تیم آلفارومئو شناخته می‌شود، مذاکرات زیادی را در خصوص بازگشت تیم آلفارومئو به مسابقات انجام داده است، حال باید دید که نتیجه این مذاکرات باعث حضور مجدد تیم آلفارومئو در مسابقات فرمول 1 می‌شود یا خیر.
در این مقاله بخشی از هدفمان این بود که بگوییم تیم آلفاروئمو در حال تلاش برای حضور در مسابقات فرمول 1 است، ولی بخش اصلی مقاله به خودرویی اختصاص خواهد داشت که تیم آلفارومئو قصد مسابقه دادن با آن را دارد. در واقع خودرویی متفاوت از سایر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات که بزرگ‌ترین تفاوت آن داشتن کابینی بسته با استفاده از شیشه جلو است که از طرفی به افزایش ضریب آیرودینامیکی خودرو کمک می‌کند و هم از طرفی باعث افزایش وزن خودرو می‌شود که در خودروهای فرمول 1 حتی 500 گرم وزن اضافه هم اهمیت بالایی دارد و می‌تواند باعث کندتر شدن خودرو نسبت به رقیب داخل پیستش شود.

آیا آلفا به فرمول 1 باز می گردد؟

برای این خودروی عجیب و غریب تیم آلفارومئو نامی تحت عنوان "Alfa AW30" انتخاب شده و صد البته ناگفته نماند که مراحل طراحی و توسعه اولیه آن توسط فردی به نام "اولکای تونکای کارابولوت" صورت گرفته که در طرح مفهومی بسیار جذاب و خیره کننده از آب درآمده است، ولی قطعا وزنی بالاتر از خودروهای فرمول یک حاضر در مسابقات فرمول یک خواهد داشت که تیم آلفارومئو را مجبور به حذف برخی قسمت‌ها همچون شیشه کابین و اسپویلرهای طراحی شده بر روی دو چرخ جلو خواهد کرد. هرچند تا به الان تیم آلفارومئو مهر تایید بر روی این طرح نزده و باید دید که خودروی خود آلفاروئمو چه شکلی خواهد بود.
در آخر هم لازم می‌دانیم کمی در مورد کمپانی "فیولد" که در ابتدا اشاره‌ای به آن داشتیم، صحبتی کوتاه داشته باشیم. این کمپانی در واقع توسعه دهنده نرم افزارهای آندروید، نرم افزارهای iOS، طراح وب و ... است که دفاتر آن در 4 شهر نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو و لندن مستقر شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/15
نویسنده ی عزیز
مگه فرمول یک الکبه که یهو آلفا بخواد با ماشین متفاوت از بقیه مسابقه بده؟
تک تک ابعاد و ریزه کاری های ماشینباید در چهارچوب قوانین باشند وگرنه اون ده تا شرکت بیمار نیستن که همه ماشینای یک شکل با تفاوت جزیی بسازند
این نمیتونه بیشتر از یک کنسپت باشه
درحال حاضر ورود چنین ماشینی به مسابقات فرمول یک ممنوعه