موضوعات داغ

آیا کرمان موتور برای تولید KMC J7 به روسیه قطعه صادر خواهد کرد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

انتشار خبری رونمایی از خودرو سدان جدید کرمان موتور KMC J7 توسط رسانه خودروبانک در روزهای اخیر مورد توجه رسانه های روسی قرار گرفته است.

خبرگزاری های کشور روسیه با اشاره به خبر وب‌سایت خودروبانک از رونمایی KMC J7 کرمان موتور عنوان کردند که نسخه بنزینی محصول جدید برند چینی سهول با نام A5 Plus به احتمال قوی تحت نام برند تازه احیا شده Moskvich، به زودی در روسیه عرضه خواهد شد و همچنین این امکان وجود دارد که سهول آیپائو برقی بتواند در خط تولید مشترک با نسخه بنزینی در خط کارخانه مسکو قرار بگیرد.

طبق گمانه‌زنی‌های خبرگزاری روس این احتمال وجود دارد که شرکت JAC بتواند کیت بدنه خودرو جدید JAC را از طریق یک شرکت ایرانی که احتمالا منظور همان کرمان موتور است تامین کند و به این طریق از تحریم‌های جدید در امان باشد.

انعکاس خبر خودروبانک در رسانه‌های روسی

سدان جدید کرمان موتور KMC J7 یک خودرو چهاردر لیفت‌بک با خصلت‌های اسپرت است که به تازگی رونمایی شده است. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید حداکثر قدرت 172 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 280 نیوتن‌متر در 1800 دور در دقیقه را دارا است. توان تولیدی خودرو از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه به محور جلو انتقال پیدا می کند. با توجه به کمبود سدان ها در بازار ایران حضور سدان کی ام سی J7 محصول جدید شرکت کرمان موتور با طراحی مدرن و همچنین مشخصات فنی قابل توجه، گزینه مناسبی برای افراد تنوع طلب می‌تواند باشد. علاقمندانی که قصد دارند روحیه اسپرت بیشتری را در خودروی خود تجربه کنند و همچنین تمایل به خرید کراس‌اوورهای بی‌شمار بازار ندارند انتخاب سدان کی ام سی J7 گزینه مناسبی است.

خبر رونمایی از KMC J7

حضور مودهای مختلف رانندگی و همچنین اهرم تعویض دنده در پشت فرمان از آپشن های جذاب سدان KMC J7 است و در کنار عملکرد مناسب گیربکس و پیشرانه پرقدرت، پکیج قابل توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در داخل کابین خودرو و از زاویه دید راننده، یک صفحه نمایش 7 اینچی دیجیتال با قابلیت تنظیم سه حالت گرافیکی به عنوان صفحه پشت آمپر، تکمیل کننده تلاش های طراح و سازنده خودرو برای انتقال حس اسپورت به سرنشینان و مخصوصا راننده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/12
یه آشغال چینی تموم عیار که ۱۰ برابر قیمت واقعی اش میکنن تو پاچه ملت احمق همیشه در صحنه تحریم کنین خرید این آشغال های چینی رو