موضوعات داغ

ثبت سفارش 25000 دستگاه کراس اوور هندی ماهیندرا اسکورپیو-ان در کمتر از یک دقیقه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو کراس اوور هندی ماهیندرا اسکورپیو-N در بازار خانگی خود یعنی هند تجربه فوق العاده موفق را داشته است، زیرا 25000 دستگاه اول از این خودرو در کمتر از یک دقیقه فروخته شد و باعث از کار افتادن وب سایت و خروج بسیاری از خریداران احتمالی از دسته اولیه شد.

اسکورپیو-ان که شرکت ماهیندار آن را «پدر بزرگ شاسی‌بلندها» می‌نامد، یک SUV بدنه روی فریم است که قرار است جای نسل قبلی این خودرو ملقب به "عقرب" را با استایل جدید و فناوری مدرن بگیرد. مدلی که در دو مدل بنزینی و دیزلی با 4WD اختیاری عرضه می‌شود. ماهیندرا اسکورپیو-N در ماه می گذشته معرفی شد و در ماه ژوئن عرضه رسمی شد.

ماهیندرا گفت که 25000 دستگاه اولیه Scorpio-N بسته به نوع تیپ آن بین 15178 دلار تا 24673 دلار قیمت خواهند داشت، اما قیمت ها برای سفارش های بعدی افزایش می‌یابد. این امر باعث ایجاد هجوم در میان خریداران احتمالی شد که شمارش معکوس را در وب‌سایت رسمی تماشا کردند و امیدوار بودند در یک فرصت فروش اولیه رزرو انجام دهند.

مایندرا اسکورپیو-ان

زمانی که سیستم در 30 جولای شروع به پذیرش سفارش کرد، ترافیک آنقدر زیاد بود که در 55 ثانیه، عرضه اولیه 25000 دستگاهی مایندرا اسکورپیو-ان تمام شد. بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی از خرابی وب سایت ماهیندرا شکایت کردند که به آنها اجازه نمی‌داد با واریز وجه سفارش خود را به موقع تکمیل کنند. با این حال، این شرکت موفق شد بیش از 100000 سفارش را در 30 دقیقه اول جمع آوری کند. هر رزرو شامل 18000 روپیه (227 دلار) پرداخت بود که در مجموع 22.7 میلیون دلار در نیم ساعت جمع گردیدو

ماهیندرا به صورت رسمی این نقص فنی را تأیید کرده و به همه خریداران اطمینان داده است که سیستم آنلاین لاگ زمانی را که هر کاربر دکمه پرداخت را فشار داده است را ثبت کرده است. بنابراین، شناسایی 25000 مشتری اول که به قیمت تبلیغاتی و عرضه اولیه اسکورپیو-ان خود دسترسی خواهند داشت و سفارش آن‌ها با موفقیت ثبت شده است.

همانطور که توسط رسانه Autocar India گزارش شده است، ماهیندرا برای تایید سفارش با هر یک از خریداران تماس خواهد گرفت. همچنین، مشتریان این فرصت را خواهند داشت که نظر خود را در مورد تریم انتخابی و مشخصات Scorpio-N خود تا 15 آگوست، زمانی که انتخاب آنها قفل می‌شود، تغییر دهند و تاریخ تحویل تخمینی به آن‌ها اطلاع داده خواهد شد. تحویل Scoprio-N قرار است از 26 سپتامبر آغاز شود و ماهیندرا تولید بیش از 20000 دستگاه را تا دسامبر هدف گذاری کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد