موضوعات داغ

پیکاپ برقی سایک مکسوس T90 در بریتانیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بازار پیکاپ‌ها علاوه بر ایران، در سراسر جهان روندی صعودی دارد. چینی‌ها نیز از این فرصت استفاده کردند و نخستین پیکاپ تمام الکتریکی بازار بریتانیا یعنی سایک مکسوس T90 الکتریکی را هم‌اکنون در این کشور به فروش می‌رسانند. این پیکاپ با قیمت 49950 پوند ( یک میلیارد و 900 میلیون تومان) در بریتانیا قابل خریداری است.

از نظر طراحی ظاهری، تفاوت خاصی میان سایک مکسوس T90 برقی و نسخه بنزینی وجود ندارد، چرا که نسخه برقی براساس نسخه بنزینی شکل گرفته است. طول کلی این پیکاپ 5365 میلیمتر است و قابلیت حمل باری به ظرفیت یک تن را دارد. سایک مکسوس T90 الکتریکی مطابق چرخه WLTP، به بردی معادل 354 کیلومتر دست خواهد یافت. انتظار می‌رود تا این وانت در سال 2023 به نمایندگی‌های سایک در بریتانیا برسد.

درون کابین سایک مکسوس T90 برقی، یک صفحه نمایش 12.5 اینچی قرار گرفته است که اطلاعات سیستم سرگرمی روی آن نمایش داده می‌شوند. دو پریز برق 12 و 220 ولتی نیز برای این پیکاپ در نظر گرفته شده‌اند. صندلی‌های جلو به صورت برقی و در شش جهت قابل تنظیم هستند. همچنین جنس روکش تمامی صندلی‌ها چرم مصنوعی است.

سایک مکسوس T90

سایک برای آن‌که قیمت این پیکاپ را زیر 50 هزار پوند نگه دارد، برخی از ویژگی‌های آن را حذف کرده است. به همین دلیل چراغ‌های اصلی خودرو از نوع هالوژن هستند و تنها برای قسمت عقب از لامپ‌های LED‌ استفاده شده است. رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، کیسه هوای جانبی برای سرنشینان جلو و عقب، سنسور و دوربین پارک عقب، برف پاک کن‌های حساس به سرعت باران، فنرهای تقویت شده محور عقب و پکیج باتری 88.5 کیلووات ساعتی از نوع لیتیوم یون برخی دیگر از تجهیزات سایک مکسوس T90 برقی در بریتانیا هستند.

ظرفیت بکسل این پیکاپ معادل 1.5 تن اعلام شده است و با استفاده از شارژ برق متناوب، می‌توانید باتری را از 20 تا 80 درصد در مدت 45 دقیقه شارژ کنید. تایر اضافه، قلاب یدک کش، محافظ های پلاستیکی اطراف بدنه، وینچ جلو و میله اسپرت ضد زنگ از جمله امکانات سفارشی این پیکاپ برای مشتریان بریتانیایی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد