موضوعات داغ

بروزرسانی برای باواریایی‌های گرن توریسمو

عکس مطلب اول
مدل‌های اخیر بی‌ام‌و گرن توریسمو تا به اینجای کار آنچنان پرفروغ نسبت به قبل ظاهر نشده‌اند. البته این آمار برای بازار آمریکا بوده و در دیگر بازارها شاهد استقبال خوب مخاطبان از بی ام و سری 3 و بخصوص مدل‌های گرن توریسمو بوده‌ایم، ولی این موضوع در بازار آمریکا تا جایی پیش رفته که شرکت خودروسازی بی ام و از نسخه جدید گرن توریسمو سری 3 رونمایی کرده است تا شاید با بروزرسانی‌های ظاهری و باطنی بتواند توجه مخاطبان بیشتری را به سمت و سوی این مدل جذب کند.
به صورت خیلی خلاصه، بی ام و سری 3 گرن توریسمو تغییرات نسبتاً زیادی را نسبت به مدل قبلی خود تجربه کرده که مهم‌ترین آن در خصوص شاسی و بدنه شامل افزایش ارتفاع کابین، افزایش فاصله بین دو محور خودرو که باعث افزایش مرکز ثقل خودرو و در نتیجه تعادل بهتر آن شده و مهم تر از این‌ها، شاهد الگوهای طراحی بهتر و جنگنده‌تر در چهره این باواریایی گرن توریسمو هستیم.

فیس لیفت بی ام و سری 3 گرن توریسمو

معماری قدرت این اتومبیل هم توسط یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر و یک موتور 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر شکل گرفته است که حالا به جای 328i و 335i، با کدهای جدید 330i و 340i شناخته می‌شوند. در خصوص عملکرد هم این دو پیشرانه افزایش قدرت محدودی را تجربه کرده‌اند که در موتور چهار سیلندر قدرت تولیدی از 240 اسب بخار به 248 اسب بخار و قدرت تولیدی موتور شش سیلندر هم از 300 اسب بخار به 320 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.
در آخر هم شرکت خودروسازی BMW اعلام کرده که مدل‌های 2016 از این محصول را با قیمتی 43 هزار و 995 دلاری برای مدل چهار سیلندر و با قیمتی 50 هزار و 195 دلاری برای مدل شش سیلندر عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد