موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه شرکت خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی ایلیا به عنوان زیرمجموعه شرکت کیان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است.در گذشته نه‌چندان دور شرکت کیان موتور با محصولات بورگوارد در بازار کشورمان حضور داشته است. در حال حاضر محصول شاسی بلند دایون Y5 به عنوان خودرو جدید ایلیا موتور جای برند سابق را گرفته است. دایون Y5 یکی از ارزان قیمت ترین خودروهای شاسی بلند 7 نفره شاسی مستقل بازار خودرو کشور محسوب می‌شود. سیستم تعلیق و فنربندی های این شاسی بلند، دایون Y5 را به خودرویی با توانایی آفرود در عین حال قابل استفاده برای محیط شهری تبدیل کرده است.

نسخه آفرودی شاسی بلند دایون Y5 در نمایشگاه خودرو مشهد

شاسی بلند دایون Y5 از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با توان 202 اسب بخار در 5600 دور و 280 نیوتن متر در 2000 بهره می‌برد و توان تولیدی موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته خودکار، بنا به نیاز به چرخ های عقب و یا هر دو محور منتقل می‌شود. دایون Y5 وزنی نزدیک به 2 تن داشته که وزن سبکی محسوب نمی‌شود و برای یک خودرو شاسی بلند فول سایز 7 نفره با شاسی مستقل این وزن طبیعی است.

استاندارد آلایندگی دایون Y5 محصول ایلیا موتور یورو 5 است. حجم باک بنزین 72 لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی دایون Y5 حدود 9.3 لیتر است. رینگ های بکار رفته روی این خودرو 17 اینچی هستند و روی دایون Y5 تجهیزاتی مثل سانروف، کروز کنترل، روکش چرمی برای صندلی ها و یا آینه های تاشو برقی نصب شده است.

ایلیا موتور با یک مدل ساده و یک مدل تجیز شده آفرودی از دایون Y5 در رنگ‌های متنوع پا به نمایشگاه خودرو مشهد گذاشته است. علاقمندان در شهر مشهد می‌توانند جهت بازدید از غرفه خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو این شهر تا روز شنبه 12 شهریور 1401 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد