موضوعات داغ

فیلم دریفت و دونات با کامیون اسکانیای کروک!

عکس مطلب اول
اسکانیا R999 قرمز رنگ، اولین کامیون مدرن رودستر را بیشتر بشناسید. این کامیون به صورت سفارشی در سال 2008 میلادی توسط طراح و سازنده معروف سوئدی کامیون‌های سفارشی یعنی "اسویمپا برگندال" ساخته شده است.
داستان اولین رودستر قرمز رنگ اسکانیا در اواخر سال 2005 میلادی آغاز شد. سه سال قبل از اتمام کار، شرکت سفارشی ساز مذکور یعنی "اسویمپا" یک دستگاه اسکانیا T 500 را به کارگاه خود آورد و پس از انجام یک سری تجزیه و تحلیل‌ها، به این نتیجه رسید که اولین کامیون رودستر مدرن را تولید کند.
از ابتدا تاکنون کامیون‌های رودستر فراوانی در جهان تولید شده است ولی اسکانیا T 500 با نام جدید R999 که داریم در مورد آن صحبت می‌کنیم، درواقع اولین کامیون تقریبا مدرنی است که به جرگه کامیون‌های رودستر پیوسته است. از تغییرات هم اول از همه سقف کامیون برداشته شده، یک رنگ بندی و نقاشی زیبا بر روی بدنه اجرا شده، در غربیلک فرمان و بر روی داشبورد از فیبرکربن استفاده شده و ارتفاع کامیون نسبت به زمین هم با اصلاح سیستم تعلیق کمتر شده است تا این خودروی باربر سخت جان، تبدیل به کامیونی لوکس و صرفا مدلینگ شود.
قدرت حرکتی این کامیون هم از پیشرانه اصلی آن، یعنی موتوری 16 لیتری هشت سیلندر توربودقلوی دیزلی بدست می‌آید که با یک سری اصلاحات فنی، قدرت تولیدی آن به حداکثر 1000 اسب بخار افزایش پیدا کرده است. قدرتی 1000 اسبی که طبق گفته‌های شرکت سازنده شتابی صفر تا صد 5 ثانیه را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد