موضوعات داغ

جواب جالب هوندا به مقایسه مقاوت فورد و شورلت

عکس مطلب اول
دیروز در یک خبر جالب فیلم تبلیغاتی مقایسه مقاوت قسمت بار شورلت و فورد را منتشر کرده بودیم. در این فیلم که توسط شرکت شورلت انجام شده بود با انجام چند تست از جمله قراردادن بلوک های بتونی در قسمت حمل بار میزان مقاومت آلیاژ این قسمت مقایسه شد و مشخص شد که شورلت سیلورادو در این مورد نسبت به فورد F-150 برتری دارد. اگر این فیلم را هنوز ندیده اید می توانید به صفحه مقایسه میزان مقاوت شورلت و فورد مراجعه کنید.
اما حال داستان اینجاست که بعد از انتشار این خبر و هیاهویی که شورلت به راه انداخت، هوندا اقدام به انجام تست مشابهی کرد و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرد تا نشان دهد محصول این شرکت به مراتب از دو رقیب آمریکایی بهتر است.
هوندا این تست را روی مدل 2017 از Ridgeline انجام داد و حدود 60 تکه سنگ را در قسمت عقب خودرو با فاصله رها کرد که هر کدام از آنها نزدیک به 7 کیلوگرم وزن دارند و وزن کل این سنگ ها بیش از 370 کیلوگرم خواهد بود.
در نهایت همانطورکه در فیلم زیر مشاهده می کنید، به مراتب آسیب کمتری به قسمت بار هوندا وارد شده و خراش های کمتری در مقایسه با فورد و شورلت به آن دیده می شود و این نشان از برتری بی چون و چرای این ژاپنی نسبت به دو آمریکایی دارد.
البته این اولین باری نیست که هوندا چنین آزمایشی را انجام می دهد و حدود چند ماه گذشته هوندا همین تست را ولی با میزان بار بیش از 700 کیلوگرم انجام داده بود تا میزان مقاوت و حمل بار محصول خود را به رخ رقیبان بکشد.
در زیر می توانید فیلم جواب هوندا به مقایسه قبلی را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/27
با سلام.
به نظر من ژاپنی ها هر جا پا گذاشتن فقط یه پرچمو بالا بردن و اونم کیفیته.
دمشون گرم
1395/3/27
اوه اوه دیگه دارن ایران خودرو سایپا عصبانی میکنین قدرت اریسان با پراید وانت بکوبن تو صورت جهانیان
1395/3/27
و بازهم ژاپن......
1395/3/27
مقایسه صحیحی نیست.شما اگر ببینید کف صندوق هوندا یک لایه محافظ پلاستیک فشرده قرار داره.مسلمه اسیب کمتری میبینه.خیلی کار خاصی نکرده.الان پراید وانت را هم از اینها برای قسمت عقبشون نصب میکنن.اگرشورلت وفورد هم محافظ پلاستیکی نصب بشه اسیب بسیار ناچیزی میبینه.مهم تست کردن در شرایط برابر وبدون محافظه
1395/3/28
محافظ کجا بوده قسمت بار به شکل اصلیشه و همون شکلی که خودرو فروخته میشه و تحویل مشتری میشه. اگر دقت کنی پلاستیک هم نیست فلزه عزیزم. واقعا متاسفم برای بعضی نظرها. اگه پلاستیک بود که با اون ضربه شکسته شده بود. اگه براش محافظ اضافی میزاشتن که همون فورد و شورلت آبروی هوندا رو میبردن. من واقعا موندم بعضیها چرا خودشونو مجبور میکنن نظر بزارن.
1395/3/27
جالبه! قسمت بار هوندا روکش داره ولی اون یکی دوتا نداشتن!‌ عادلانه نیست!
1395/3/27
ماشین به این میگن
1395/3/27
خخخخخخخخ اینا ک چیزی نیس بااا
چرا وقتتون رو با دیدن این ماشینا تلف می کنین
ما هم اریسان رو داریم =))))))
زامیاد هم ک تو ایران کاری نیس نتونه انجام بده :)))))
خود نیسان بدونه ایرانیا با زامیاد چیکارا میکنن شاخ در میارن
به شخصه دیدم یکی با زامیاد دختر هم بلند کرد حتی :)))))