موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان پس از سه سال توقف برگزار خواهد شد + تاریخ و ساعت بازدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به گزارش تحریریه خودروبانک، در ماه پایانی پاییز سال 1401، پس از 3 سال توقف بار دیگر شهر اصفهان میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود.

نمایشگاه خودرو اصفهان در شانزدهمین دوره خود، از روز پنج‌شنبه ۳ آذر تا یک‌شنبه ۶ آذرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. ساعت بازدید عموم از نمایشگاه خودرو اصفهان از 15 تا 21 است.

با توجه به وقفه چندساله در برگزاری، جای این رویداد در تقویم نمایشگاهی استان اصقهان خالی بوده و حالا پس از 3 سال، دوباره شاهد حضور شرکت‌های خودرویی در اصفهان خواهیم بود.

بنا بر اطلاعات بدست آمده، تولیدکنندگان و فعالان حوزه خودرو نیز از این نمایشگاه استقبال مناسبی را بعمل آورده‌اند و تاکنون حضور شرکت‌های زامیاد، شایان دیزل، آریا دیزل، پیلسان، خودروسازی فردا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، مدیران خودرو، کرمان‌موتور‌، دیار خودرو و... تقریبا قطعی شده است و در مجموع حدود 20 شرکت تولیدکننده در این رویداد حضور خواهند داشت.

آیین افتتاحیه شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه ۶ آذرماه 1401 با حضور خبرنگاران آغاز خواهد شد و این روز تا ساعت 15 به عنوان روز ویژه خبرنگاران در نظر گرفته شده است. در ادامه از ساعت 15 تا 21 درب‌های نمایشگاه خودرو به روی عموم علاقمندان باز خواهد شد.

هزینه ورودی و بازدید از نمایشگاه خودرو اصفهان برای عموم 5 هزارتومان در نظر گرفته شده است و علاقمندان در روزهای 3 تا 6 آذرماه ساعت 15 تا 21 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان می‌توانند از نمایشگاه دیدن نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/22
نمایشگاه خودروهای چینی درجه 3 ...