موضوعات داغ

"R"، نشان جدید پرچم دار مرسدس بنز

عکس مطلب اول
مرسدس بنز برای اعلام حضور خود در جشنواره سالانه سرعت گوود وود (GoodWood)، تیزر تصویری نمایش داد.
چند روز پیش در رسانه‌های خارجی گفته شده بود که مرسدس بنز قصد دارد در جشنواره سالانه سرعت گوود وود نسخه قوی‌تری از AMG GT با پسوند جدید "R" به جای "S" رونمایی کند، حال مرسدس بنز درست طبق گفته‌ها، پیش نمایشی از AMG GT R ارائه کرده است تا به طور رسمی در جشنواره گوود وود به معرفی آن بپردازد یا چند روز قبل از شروع جشنواره به صورت مجازی از این خودرو رونمایی کند تا در جشنواره گوود وود تنها به نمایش عمومی و زنده آن بپردازد.
همانطور که گفتیم، مرسدس بنز پیش نمایشی تصویری از AMG GT R ارائه کرده است که شامل سه الی چهار عکس نصف و نیمه می‌شود و تا حدودی می‌توان چهره پرچم‌دار جدید مرسدس بنز را تشخیص داد. اگر به تصاویر دقت کنید، شاهد شکاف‌هایی بیشتر بر روی بدنه مرسدس بنز AMG GT R خواهید بود که از خودروی مسابقه‌ای AMG GT3 الهام گرفته شده است.

این مدل نقش گل سر سبد محصولات مرسدس بنز در بخش خودروهای اسپرت را بازی می کند

در تصاویر پیش نمایش چندان چیزی مشخص نیست، اما در کل می‌توان دید که سپر جلو اسپرت‌تر از قبل شده، در طراحی جلوپنجره مشبک خودرو تجدید نظر شده و بیشتر شبیه به خودروهای مسابقه‌ای شده، سقف فیبرکرنی دارد، قاب پشت آینه‌ها از فیبرکربن ساخته شده و همچنین باتوجه به تصاویر جاسوسی که پیش‌تر منتشر شده بود، می‌توان دید که سیستم اگزوز آن در مرکزیت سپر نصب شده، دیفیوزر عقب تهاجمی‌تر و اسپرت‌‌تر از دو مدل دیگر شده و در نهایت یک باله بزرگ بر روی درب صندوق عقب نصب شده است که به نظر می‌رسد از فیبرکربن ساخته شده باشد.
از مشخصات فنی این خودرو چیزی منتشر نشده، ولی از آنجایی که مرسدس بنز گفته قدرتی بیشتر از AMG GT و AMG GT S دارد، می توان به موتوری 585 اسب بخاری در مقایسه با موتور 503 اسب بخاری دو مدل دیگر امیدوار بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/28
نيومده هنوز ولي خواستمش.
1395/3/28
مرسدس چیه فقط رنو .رنو بهترین و با ارزش ترین کارخونه دمپایی سازی دنیا هست و دمپایی هایی مثل فلوعنس تولید میکنه