موضوعات داغ

پادرا پلاس با کاربری آتش نشانی در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

وانت‌ها محصولاتی با کاربردهای گوناگون محسوب می‌شوند. حمل بار یکی از اولیه‌ترین کاربردهای پیکاپ‌هاست که برای همه شناخته شده است. اما کاربری‌های مهم‌تری هم برای این سگمت از خودرو وجود دارد مانند استفاده به عنوان خودروهای آتش‌نشانی.

وانت مخصوص آتش‌نشانی یکی تخصصی‌ترین کاربری‌های پیکاپ‌هاست و حالا زامیاد با معرفی پادرا پلاس نسخه ویژه آتش‌نشانی، به بخش کاربری‌های تخصصی وانت‌ها ورود کرده است.

وانت پادرا در حقیقت نسخه بروزشده وانت نیسان زامیاد یکی دیگر از پیکاپ‌های ارزان‌قیمت بازار ایران محسوب می‌شود. نسخه دو کابین وانت پادرا نیز با نام زامیاد کارون مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شد.

زامیاد پادرا پلاس همچنان از پیشرانه 2.4 لیتری M24 بهره می‌برد که در این پیکاپ به صورت دوگانه سوز حضور دارد. این پیکاپ به کمک پیشرانه خود توان تولید حداکثر 100 اسب‌بخار و 190 نیوتن‌متر گشتاور را داراست. شرکت زامیاد برای جلوگیری از توقف تولید این پیکاپ، پیشرانه زامیاد پادرا پلاس را با استاندارد عدم آلایندگی یورو 5 تطابق داده است. حداکثر بار قابل حمل پادرا پلاس در نسخه بنزینی 1940 کیلوگرم و در نسخه دوگانه سوز 1800 کیلوگرم عنوان شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد