موضوعات داغ

فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو در بازار شرق آسیا معرفی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چری در کشور اندونزی، مدل جدید فیس‌لیفت چری تیگو 7 را با تغییرات ظریف در نمای بیرونی و ارتقای قدرت موتور 1.5 لیتری توربو خود عرضه کرده است.

جلوپنجره جدید مدل Sunshine Galaxy در نمای جلو فیس‌لیفت جدید چری تیگو 7 پرو کمی دچار تغییر شده تا نسبت به مدل پیش از فیس‌لیفت چهره اسپورت‌تر و اما کمتر لوکس‌تر پیدا کند. در عوض، جلوپنجره اکنون با یک قاب کرومی احاطه شده، که به زیر چراغ‌های جلو نیز کشیده شده است. گرافیک چراغ‌های LED باز طراحی شده و همچنین، ورودی‌های جانبی سپر نیز با چراغ‌های مه شکن LED جدید تزئین شده است، که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

نمای عقبی فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو

جدا از تغییرات در نمای جلو، شرکت چری حرف T را به گلگیر چری تیگو 7 پرو فیس‌لیفت اضافه کرده که احتمالاً مخفف کلمه تیگو Tiggo است. در نمای عقبی، لوگو چری از نوار چراغ LED حذف شده است و در عوض، چری تیگو 7 پرو از سبک چری تیگو 8 پرو پیروی کرده و حروف C H E R Y روی درب عقب هک شده است.

فضای داخلی چری تیگو 7 پرو نیز به‌روزرسانی ‌شده است

فضای داخلی چری تیگو 7 پرو نیز به‌روزرسانی ‌شده و البته اکثر امکانات رفاهی خود را حفظ کرده است. پنل ابزار دیجیتال 7 اینچی، سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی است که از اتصال تلفن هوشمند پشتیبانی می‌کند، و همچنین کنترل تهویه مطبوع دیجیتال با دریچه‌های عقب از امکانات این خودرو محسوب می‌شود.

از دیگر آپشن‌های چری تیگو 7 پرو می‌توان به سانروف پانوراما، شارژ بی‌سیم تلفن، نور محیطی LED، فیلتر هوای کابین N95، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، دکمه‌های چندرسانه‌ای و کروز کنترل روی فرمان، و تودوزی تمام چرمی اشاره کرد که از نسخه قبلی به ارث رسیده است. قابلیت دستیار صوتی هوشمند به امکانات این خودرو اضافه شده است.

شرکت چری پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو تیگو 7 پرو را ارتقا داده است

شرکت چری پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو تیگو 7 پرو را ارتقا داده و اسب بخار و گشتاور نیز افزایش پیدا کرده است. در مدل قبلی پیشرانه توان تولید 145 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارا است و اکنون پیشرانه جدید با 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور ارتقا پیدا کرده است. البته همچنان یک گیربکس CVT با 9 دنده شبیه سازی شده نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

چری تیگو 7 پرو فیس لیفت از مجموعه کامل دستیارهای رانندگی پیشرفته چری در نسخه Premium بهره می‌برد

در کشور اندونزی، چری تیگو 7 پرو فیس لیفت از مجموعه کامل دستیارهای رانندگی پیشرفته چری در نسخه Premium بهره می‌برد که شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت تظیم در سرعت پایین، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، مانیتور دید 360 درجه، هشدار خروج از خط، مانیتور نقطه کور، هشدار تغییر خطوط و نسخه هشدار ترافیک از عقب چری است. علاوه بر این، در نسخه پریمیوم شش کیسه هوا تعبیه شده است و نسخه‌های پایین‌تر دارای چهار کیسه هوا هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/8
حرف T روی گلگیر نشانگر توربو بودن خودرو میباشد و تیگو روی درب عقب به صورت کامل نوشته شده